احسان علیخانی؛ از غیبت در تلویزیون و ساخت جوکر تا ماجرای مهاجرت

به گزارش وبلاگ سفر به کانادا، احسان علیخانی که یک سال پس از حضور در پشت صحنه رئالیتی شو جوکر و توقف همکاری با تلویزیون، در هیچ برنامه تصویری حاضر نشده، حالا با گمانه هایی مبنی بر مهاجرتش در بعضی رسانه ها روبرو شده است که انتها او را به واکنش واداشت.

احسان علیخانی؛ از غیبت در تلویزیون و ساخت جوکر تا ماجرای مهاجرت

به گزارش ایسنا، علیخانی که مدتی است در تلویزیون حضور فعالی ندارد، با فراوری سری برنامه های عصرتازه و ماه عسل شناخته می شد، اما پس از مدتی به شبکه نمایش خانگی رفت و برنامه جوکر را برای یکی از پلتفرم ها با فضایی کاملا متفاوت و طنز ساخت.

در ابتدا حضور علیخانی در این برنامه چندان علنی به نظر نمی رسید، اما پس از انتشار خبر هایی درباره همکاری با جوکر و اضافه شدن نامش در تیتراژ، این مجری و برنامه ساز در قسمت انتهای مقابل دوربین حاضر شد تا در گفت وگویی با شرکت کننده های نهایی، توضیحاتی را درباره نحوه ساخت برنامه تازهش در شبکه نمایش خانگی ارائه کند.

با انتها جوکر، اما تا مدتی خبری از احسان علیخانی روی آنتن تلویزیون یا رسانه های مجازی نبود تا اینکه زمزمه هایی درباره مهاجرتش به گوش رسید؛ خبری که حالا با انتشار متنی در فضای مجازی به وسیله این مجری تکذیب می گردد.

در این بازه زمانی، مسوولان صداوسیما هیچ اظهارنظری درباره ادامه همکاری با احسان علیخانی نداشته اند و هنوز تعیین نیست، آیا سکوت دو طرف به معنای انتها این همکاری پس از حاشیه های برنامه ای پرخرج مانند عصر تازه است یا اینکه احسان علیخانی بار دیگر در سکوت خبری در حال ساخت برنامه ای تازه برای شبکه نمایش خانگی یا صداوسیما است.

با این همه علیخانی در مطلبی که در فضای مجازی منتشر نموده، مطالب منتشرشده درباره مهاجرتش را نادرست خوانده و در عین حال از سفر به خوی و حضور در کنار مردم این شهر زلزله زده خبر داده است.

او در بخشی از این متن آورده است: من از مرداد تا الان جز سفر به خوی، هیچ سفر دیگه ای نداشتم، قصد خروج از کشور رو هم نداشتم. ضمن اینکه از شروع مهرماه به بنده اعلام شد ممنوع الخروجم و این ممنوعیت تا همین لحظه ادامه دارد.

منبع: فرارو

به "احسان علیخانی؛ از غیبت در تلویزیون و ساخت جوکر تا ماجرای مهاجرت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احسان علیخانی؛ از غیبت در تلویزیون و ساخت جوکر تا ماجرای مهاجرت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید