اردستان، میزبان جشنواره بازی های بومی محلی استان اصفهان

به گزارش وبلاگ سفر به کانادا، فرماندار شهرستان اردستان گفت: شهرستان اردستان میزبان دومین جشنواره بازی های بومی محلی شهرستان های شمال استان اصفهان خواهد بود.

اردستان، میزبان جشنواره بازی های بومی محلی استان اصفهان

سید محمد هادی احمدی طبا گفت: دومین جشنواره بازی های بومی محلی شهرستان های شمال استان اصفهان و نکوداشت پیامبر اعظم (ص) به میزبانی شهرستان اردستان برگزار می گردد.

او اضافه کرد: این جشنواره در سه بخش نمایشگاهی شامل صنایع دستی و توانمندی های شهرستان، غذا های سنتی، بخش بازی های محلی شامل بازی های هفت سنگ، لی لی و نشانه روی برای خواهران و برادران و بخش موسیقی آیینی در روز پنجشنبه 28 مهر ماه در محل یادمان شهدای گمنام (پارک شهرداری) برگزار می گردد.

احمدی طبا با بیان اینکه در خاتمه این جشنواره از گروه های برگزیده تجلیل خواهد شد، گفت: در این جشنواره گروه هایی از شهرستان های کاشان، آران وبیدگل، نطنز، نایین، مبارکه، نجف آباد، شهرضا و اردستان حضور دارند.

او در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به افتتاح اولین زمین چمن مصنوعی در شهر زواره، بیان نمود: زمین چمن مصنوعی زواره پس از یک سال و نیم وقفه با پیگیری فرمانداری از اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان و مصاحبه با خیر این پروژه آماده بهره برداری شد.

فرماندار شهرستان اردستان اظهار داشت: این زمین با مشارکت شهرداری و شورای شهر دوره پنجم و خیر آن آقای شهرابی ساخته شد.

منبع:فارس

وبلاگ سفر به کانادا اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "اردستان، میزبان جشنواره بازی های بومی محلی استان اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اردستان، میزبان جشنواره بازی های بومی محلی استان اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید