انتشار فراخوان بخش تئاتر نخستین جشن تئاتر و موسیقی علی معلم

به گزارش وبلاگ سفر به کانادا، تهران (پانا) - فراخوان بخش تئاتر نخستین جشن تئاتر و موسیقی علی معلم (تندیس حافظ) منتشر شد.

انتشار فراخوان بخش تئاتر نخستین جشن تئاتر و موسیقی علی معلم

به گزارش روابط عمومی نخستین جشن تئاتر و موسیقی علی معلم، احسان حاجی پور مدیر بخش تئاتر این رویداد فرهنگی و هنری طی فراخوانی شرایط حضور در بخش تئاتر این جشن را خاطرنشان کرد.

حاجی پور خاطرنشان کرد بر اساس این فراخوان در نخستین دوره جشن تئاتر و موسیقی، آثار نمایشی در سه بخش نمایش های صحنه ای، نمایشنامه نویسی و استعداد تازه تئاتر ایران (نشان علی معلم) مورد آنالیز و داوری قرار خواهند گرفت و به برگزیدگان تندیس حافظ و جوایزی اهدا خواهد شد.

در فراخوان این جشن که در پیوست خبر آمده است شرایط و نحوه حضور آثار تعیین شده است. قابل ذکر است هر کارگردان می تواند با یک اثر متقاضی حضور در این جشن باشد.

در بخش تئاتر این جشن با هدف شناسائی و معرفی آثار شاخص تئاتر ایران(در رده بزرگسال) در چهار سال گذشته(فروردین سال 1397 تا اسفند ماه 1400) آثار و متون نمایشی مورد آنالیز قرار می گیرند. بعلاوه نشان علی معلم به استعداد تازه ای در تئاتر کشور تعلق خواهد گرفت.

آغاز فرآیند ثبت نام از متقاضیان حضور در جشن از 26 دی ماه 1400 آغاز می گردد و آخرین مهلت ارسال فرم مخصوص ثبت نام در جشن به وسیله ایمیل 20 فروردین 1401 است. آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه 30 فروردین 1401 خواهد بود.

برگزیدگان بخش تئاتر نخستین دوره جشن علی معلم در بخش های برترین کارگردان، برترین نمایشنامه نویس، برترین بازیگر مرد، برترین بازیگر زن، برترین دستاورد هنری و استعداد تازه تئاتر ایران معرفی می شوند.

متقاضیان شرکت در این جشن می توانند با مراجعه به سایت www.dtonline.ir فرم مخصوص به ثبت نام را دریافت، تکمیل و به آدرس ایمیل [email protected] ارسال کنند.

بعلاوه علاقه مندان در صورت احتیاج به اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه ارائه آثار می توانند با شماره تلفن 02122885400 بگیرند

نخستین دوره جشن تئاتر و موسیقی علی معلم (تندیس حافظ) سال آینده با دبیری امید معلم برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "انتشار فراخوان بخش تئاتر نخستین جشن تئاتر و موسیقی علی معلم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتشار فراخوان بخش تئاتر نخستین جشن تئاتر و موسیقی علی معلم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید