ببینید ، صحنه ورود اراذل و اوباش به خانه جواد عزتی

به گزارش وبلاگ سفر به کانادا، همزمان با پنجمین روز جشنواره 41 فیلم فجر و اکران عمومیکت چرمی باحضور جواد عزتی، سکانس ماندگار فیلم شنای پروانه با حضور این بازیگر مورد توجه کاربران نهاده شد.

ببینید ، صحنه ورود اراذل و اوباش به خانه جواد عزتی

به گزارش وبلاگ سفر به کانادا، به بهانه شروع پنجمین روز جشنواره چهل و یکم فیلم فجر و نمایش عمومی کت چرمی تازه ترین فیلم جواد عزتی، سکانس تماشایی از فیلم تحسین شده شنای پروانه با حضور این بازیگر پربازدید شد.

شنای پروانه در سی و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر نامزد دریافت 14 جایزه شد که توانست شش جایزه از جمله برترین بازیگر نقش مکمل مرد (امیر آقایی) و برترین بازیگر نقش مکمل زن (طناز طباطبایی) را از آن خود کند.

این فیلم به کارگردانی محمد کارت داستان زندگی زنی را روایت می نماید است که به خاطر پخش تصویرش در استخر به دست همسرش مثله می گردد و حالا برادر شوهرش(جود عزتی) در جستجوی عکاس این تصویر است..

جواد عزتی تا به امروز سه بار نامزد دریافت سیمرغ بلورین برترین بازیگر مرد شده است ولی هنوز پیروز به گرفتن این جایزه نشده که شاید سال جاری این رکورد برای او شکسته گردد.در فیلم سینمایی کت چرمی جواد عزتی، صابر ابر، گلاره عباسی، با هنرمندی پانته آ پناهی ها، ستاره پسیانی، عباس جمشیدی فر، مائده طهماسبی، بهزاد خلج، امین میری، رویا تیموریان و سیامک احصایی از جمله بازیگران هستند.

عزتی در سال های گذشته برای فیلم های ماجرای نیمروز، ماجرای نیمروز؛ رد خون و آتابای نامزد برترین بازیگر نقش مکمل مرد شده و سال جاری با فیلم کت چرمی شاید بار دیگر کاندیدا شده و جایزه بگیرد.

عکس | جواد عزتی امروز به جشنواره می آید؟

منبع: همشهری آنلاین

به "ببینید ، صحنه ورود اراذل و اوباش به خانه جواد عزتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید ، صحنه ورود اراذل و اوباش به خانه جواد عزتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید