برگزاری امتحانات حضوری دروس فنی هنرستان ها تا 15 مرداد

به گزارش وبلاگ سفر به کانادا، رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش گفت: ارزشیابی دروس فنی دانش آموزان از تاریخ 27 اردیبهشت تا 15 مرداد ماه به صورت حضوری در هنرستان ها انجام می شود.

برگزاری امتحانات حضوری دروس فنی هنرستان ها تا 15 مرداد

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ سفر به کانادا، خسرو ساکی اظهار کرد: هنرستان های فنی حرفه ای به دلیل وجود مهارت های عملی و وجود پودمان هایی که باید به صورت عملی آموزش داده شوند و به صورت عملی امتحان گرفته شوند، دارای ارزشیابی متفاوتی از دروس نظری هستند.

رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت ادامه داد: تکمیل فرآیند آموزش و ارزشیابی دروس شایستگی های فنی، شاخه فنی و حرفه ای و استاندارد های مهارتی کاردانش (داخل و خارج هنرستان) از تاریخ 27 اردیبهشت تا 15 مرداد ماه با اولویت پایه دوازدهم با تصویب شورای مدرسه و هماهنگی اداره به صورت تراکمی و با برنامه ریزی و سازمان دهی هنرآموزان به صورت حضوری انجام می شود.

ساکی در مورد امتحانات کارگاهی هنرجویان هنرستان های فنی و حرفه ای و کار دانش گفت: ارزشیابی پایانی خرداد ماه 99 دروس عمومی، شایستگی های غیرفنی و پایه فنی هنرستان ها به صورت غیر حضوری انجام می شود. این ارزشیابی بر اساس شناخت معلمان از میزان فعالیت های حضوری و غیرحضوری دانش آموزان و استفاده از سایر شیوه های ارزشیابی پیش گفته، انجام خواهد شد.

وی متذکر شد: در دروس پایه فنی و شایستگی های غیر فنی حصول اطمینان از آموزش حضوری و غیر حضوری و پودمان های باقیمانده با معلمان مربوط خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "برگزاری امتحانات حضوری دروس فنی هنرستان ها تا 15 مرداد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری امتحانات حضوری دروس فنی هنرستان ها تا 15 مرداد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید