برگزاری دوره آموزشی صنعت چاپ در مازندران

به گزارش وبلاگ سفر به کانادا، حسینعلی زارع در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران در ساری اظهار کرد: چاپ جزو صنایع برتر و دومین صنعت درآمدزا در دنیای امروز است.

برگزاری دوره آموزشی صنعت چاپ در مازندران

وی اضافه کرد: بیشترین وابستگی صنایع به یکدیگر، با 70 درصد در اختیار صنعت چاپ واقع شده است.

رئیس اداره چاپخانه داران مازندران گفت: افزایش فراوری ناخالص داخلی استان و کشور و ارزش اضافه نموده مواد فراوری شده، در گرو توجه به صنعت چاپ است.

زارع با بیان اینکه اتحادیه چاپخانه داران مازندران برای ایجاد تحول در صنعت چاپ، به حوزه آموزش ورود پیدا نموده و آموزش را به عنوان سرمایه گذاری می پندارد نه صرف هزینه، توضیح داد: با برگزاری دوره های آموزشی و افزایش سطح اطلاعات میران صنعت چاپ و به روزرسانی دانش آنها، افزایش بهره وری صنعت چاپ و فراوری ناخالص داخلی را شاهد خواهیم بود.

وی ادامه داد: یکی از اهداف برگزاری دوره های آموزشی، دستیابی به صادرات محصولات چاپی به شکل مستقیم و غیرمستقیم به بازارهای هدف است که با ارز آوری، به اقتصاد کشور یاری کند.

رئیس اداره چاپخانه داران مازندران اظهار داشت: به همین منظور، دوره آموزشی یک روزه درباره رسته های صنعت چاپ به شکل رایگان به وسیله اتحادیه چاپخانه داران مازندران و با همکاری اداره کل صنعت، معدن و تجارت مازندران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در تاریخ 18 مرداد در سالن سلمان هراتی ارشاد برگزار می گردد.

زارع اظهار کرد: این دوره آموزشی را به وسیله مجرب ترین استادان حوزه صنعت چاپ کشور در ساری برگزار می کنیم و درنظر داریم این دوره های آموزشی به شکل مستمر دائر گردد.

وی با اشاره به فعالیت 486 واحد صنفی صنایع چاپی در مازندران، اضافه کرد: از تمامی فعالان حوزه صنعت چاپ دعوت می کنیم در این کارگاه آموزشی تخصصی شرکت نمایند.

رئیس اداره چاپخانه داران مازندران گفت: در فراهم کردن زمینه برگزاری این دوره آموزشی قدردان زحمات کهنسال مدیر کل صنعت، معدن و تجارت مازندران و آهنگر مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هستیم که بسترساز برگزاری این دوره آموزشی شدند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "برگزاری دوره آموزشی صنعت چاپ در مازندران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری دوره آموزشی صنعت چاپ در مازندران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید