بهترین تولید کننده مبل ایتالیایی

به گزارش وبلاگ سفر به کانادا، فضای نشیمن، قلب خانه است و مبلمان، قلب نشیمن خانه محسوب می شود. امروزه مبلمان نقشی اصلی و اساسی را در طراحی فضاهای داخلی منازل بازی می کند طراحی داخلی فضاها و مبلمان کاملاً به هم پیوند خورده­ اند ، مبلمان ابزار اصلی طراحان برای استفاده از فضا است. می توان گفت که شکل، مدل و رنگ مبلمان در ایجاد جلوه کلی برای تمام فضا و ساختمانی که در آن زندگی و کار می کنیم نقش بسزایی دارد.

بهترین تولید کننده مبل ایتالیایی

در حالی که جنبه های دیگر طراحی داخلی به شکل و ظاهر کلی اتاق کمک می کند، این مبلمان است که واقعاً به فضا حیات می بخشد و آن را به مکانی راحت برای کار و استراحت و به طور کلی برای زندگی تبدیل می کند.

تشخیص سبک های مبلمان بسیار مهم است زیرا آنها برای سلیقه ها و سبک های مختلف طراحی می شوند. برای انتخاب نوع و سبک درست و به معنای واقعی کلمه مبل لاکچری منزل شما که باید متناسب با فضا و علایقتان باشد ، قطعا طراحان داخلی می توانند و مشاوران می توانند بهترین انتخاب موجود را ارائه دهند در این مقاله همراه ما باشید که بهترین تولید کننده مبل ایتالیایی و مناسبترین قیمت مبل ایتالیایی این سبک را بررسی کنیم .

مبلمان ایتالیایی

قطعا نام مبل ایتالیایی به گوشتان رسیده ایتالیا در صنعت مبلمان لوکس ولاکچری قوی و بی رقب است. ایتالیا همیشه مبلمانی را تولید می کند که از لحاظ طراحی ، کیفیت و سبک همیشه جز بهترین ها هست. قیمت مبل استیل ایتالیایی، معمولا بسیار بالاست اما این قیمت همراه با کیفیت بی نظیر و خطوط طراحی خارق العاده است که چیدمانی کاملا لوکس را برای خانه و یا محیط کار شما به ارمغان می آورد، ویژگی مبلمان ایتالیایی این است که در هر محیطی قرار بگیرد، زیبایی خود را به نمایش می گذارد. می توان گفت، یک قطعه از مبلمان ایتالیایی در گوشه منزلتان، می تواند طراحی و فضای منزلتان را تحت تاثیر قرار دهد.

تاریخچه مبل ایتالیایی

تاریخ و قدمت مبل استیل ایتالیایی به قرن یک میلادی بازمیشود! این موضوع را قطعات مبل و جایگاه که در کوه وزوو کشف شده است ثابت می کند. در قدیم مبل ایتالیایی به سبک یونانی بسیار نزدیک بوده است.

اما قرن چهارده و پانزده میلادی تحولی بزرگ در مبلمان کلاسیک ایتالیایی پدید آمد. این اتفاق همزمان با دوره رنسانس بود. در این زمان طرح مبل استیل ایتالیایی به سمت ظریف تر و سبک تر شدن رفت. از قرن شانزدهم شاهد تحول بزرگ دیگری در صنعت مبلمان سازی ایتالیا بودیم. در این زمان طرح های اساطیری با الهام گرفتن از فرهنگ خاورمیانه وارد مبلمان ایتالیایی شد.

به تدریج و در طول زمان مبلمان استیل ایتالیایی آمیزه ای شد از سبک باروک، گوتیک و نئوکلاسیک. در دوره رنسانس طراحان مبل ایتالیایی سعی کردند تمام سبک های زیبا و به روز زمان خودشان را به شکل هنرمندانه ای تلفیق کنند.

به این ترتیب مبلمان کلاسیک مدل ایتالیایی فراز و نشیب زیادی را پیموده تا به شکل امروزی در آمده است.

مفهموم مبل ایتالیایی و معنای ساختار آن چیست؟

مبلمان ایتالیایی جز یکی از بی رقیب ترین و بزرگترین برندها در انواع مبلمان می باشد. تقریبا دو دهه از مدرن شدن و تغییر شکل مبل های ایتالیایی به سبک امروزی آن می گذرد و نه تنها تغییری در طرفداران آن ایجاد شده بلکه این تعداد دو چندان شدن.

طراحی مدل های مبل ایتالیایی به دست طراحان خبره صورت میگیرد. مبلمان ایتالیایی طرفداران بشدت زیاد در ایران و سراسر دنیا دارد. قطعا به جرات می توان گفت کسانی که ازمبلمان ایتالیایی و بطور کل از این سبک استفاده می کنن می توانند حس لوکس بودن و لقای حس داشتن مبل لاکچری را به صاحبان و بینندگان آن منتقل کنند.

برای دستیابی به مبلی شیک و ایدئال چند عامل مهم باید در کنار هم قرار بگیرند تا بهترین خروجی حاصل شود. تحقیقات و جستجو، دیزاین، متریال و هنر از جمله مواردی هستند که هیچ یک به تنهایی کار ساز نخواهد بود. در ادامه با ما همراه باشید تا این سبک پر طرفدار را بیشتر بررسی کنیم.

پارچه مبلی ایتالیایی

انواع زیادی از پارچه مبل در بازار وجود دارد. برخی از آنها تولید خود داخل کشور هستند. برخی نیز از خارج از کشور وارد می شوند. این پارچه مرغوب و بسیاربا کیفیت است. اگر برای مبلمان خود قصد خرید پارچه مبلی ایتالیایی دارید باید خیلی مراقب باشید تا در دام کلاهبردان نیفتید. برای تهیه پارچه مبلی ایتالیایی باید به شرکت هایی مراجعه کنید که در کار واردات مستقیم این پارچه ها هستند. البته در کشور خودمان پارچه های مبلی زیادی تولید می شوند که از نظر کیفیت با پارچه مبلی ایتالیایی برابری می کنند و قیمت بسیار مناسب تری هم دارند برای این کار می توانید با متخصصین مجرب و ماهر مبل رویال تولید کننده بزرگ مبلمان ایتالیایی در تماس باشید.

قیمت مبل استیل ایتالیایی

متریال مبل کلاسیک ایتالیایی تشکیل شده از مرغوب ترین چوب و پارچه هست. همچنین هنر منبت کاری هایی که روی آن اجرا شده بسیار ظریف و خاص می باشد. طبیعی است که با این اوصاف قیمت مبل استیل ایتالیایی بالاتر از سایر طرح ها می باشد. برخی کارگاه های تولیدی در ایران مبلمان کلاسیک مدل ایتالیایی تولید می کنند که از نظر کیفیت با مبلمان خود ایتالیا برابری می کند مانند شرکت مبل رویال که میشه از بهترین متریال و مصالح برای محصولات خود استفاده کرده در این صورت است شما می تونید مبل استیل ایتالیایی با کیفیت را کاملا مناسب تهیه کنید .

مبل استیل ایتالیایی و مبلمان سلطنتی

مبلمان استیل ایتالیایی مربوط به طراح هایی است که از طریق کشور ایتالیا اجرا شده است. دلیل اینکه این مبلمان با الهام از مبلمان کشور ایتالیا طراحی می شود این است که این کشور از پیشروان طراحی در صنعت مبل است و همیشه به عنوان یکی از بهترین طراحان در زمینه مبلمان بوده است که همه را شگفت زده می کند. اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که علاقمند به مبلمان ایتالیایی هستید پیشنهاد می کنیم که از محصولات مبل رویال دیدن کنید. سلیقه بیشترمردم در مبلمان ، مبل استیل و سلطنتی است که بخاطر ظاهر رویایی و حس لوکس بودن آن را میپسندند و معتقدند که مبل استیل باید شکل باشکوه و سلطنتی داشته باشد. اگر شما نیز اینگونه فکر می کنید پس بهتر است این مدل مبل استیل ایتالیایی لوکس را انتخاب کنید. این مبل ایتالیایی مثل شی زینتی در دکوراسیون شما خواهد درخشید و نگاه ها را به خود جذب خواهد کرد.

بهترین تولیدکننده مبلمان ایتالیایی ایران کیست ؟

مجموعه تولیدی مبلمان رویال با نامی آشنا در صنعت چوب کشور، تولیدکننده مجلل ترین و نایاب ترین مبلمان ایتالیایی در ایران است که به جرات می توان گفت بهترین و بزرگترین تولید کننده مبلمان ایتالیایی با کیفیت حتی بهتر از نمونه های خارج کشور، محصولات این برند همه از آثار نفیس و لوکس می باشد. مبلمان رویال با سال ها تجربه در تولید انواع مبلمان ایتالیایی، مدل های متنوع مبل و سرویس خواب ارائه می کند.

محصولات این برند با طرح های متناسب با انواع دکوراسیون خانه های کلاسیک و مدرن ایرانی ساخته می شود.

در تولید مبلمان از چوب راش درجه یک، پارچه یزد و همین طور بهترین و مدرن ترین روش های رنگ آمیزی استفاده شده و به دلیل اطمینانی که از کیفیت کارها دارد، همه محصولات دارای 3 سال ضمانت هستند.

منبع: اتاق

به "بهترین تولید کننده مبل ایتالیایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین تولید کننده مبل ایتالیایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید