جزئیات برقراری نخستین پرواز شرکت هواپیمایی الجزیره در مسیر کویت، شیراز

به گزارش وبلاگ سفر به کانادا، نخستین پرواز هواپیمایی الجزیره در مسیر کویت- شیراز از روز 14 خرداد در فرودگاه بین المللی شیراز انجام و از این پس در روزهای یکشنبه و چهارشنبه هر هفته ادامه دارد.

جزئیات برقراری نخستین پرواز شرکت هواپیمایی الجزیره در مسیر کویت، شیراز

به گزارش وبلاگ سفر به کانادا به نقل از وزارت راه و شهرسازی، فخرالدین کشاورز از برقراری پروازهای شرکت هواپیمایی الجزیره در فرودگاه بین المللی شیراز اطلاع داد.

مدیرکل فرودگاه های استان فارس گفت: با برنامه ریزی و هماهنگی های صورت گرفته در راستای افزایش پروازهای خارجی، شرکت هواپیمایی الجزیره از 14 خرداد 1402 اقدام به برقراری پروازهای برنامه ای در مسیر کویت- شیراز- کویت نموده است.

کشاورز با اعلام اینکه این پرواز با هواپیمای ایرباس 320 انجام می گردد، گفت: پروازهای این شرکت در روزهای یکشنبه و چهارشنبه هر هفته ساعت 17 و 35 دقیقه از مبدا کویت وارد فرودگاه شیراز می گردد و ساعت 18 و 20 دقیقه شیراز را به مقصد کویت ترک می نماید.

وی بعلاوه با اشاره اینکه 11 شرکت هواپیمایی داخلی و خارجی در مسیر های بین المللی فرودگاه شیراز فعالیت پروازی دارند، اضافه کرد: ایران ایر با انجام 2 پرواز در روز سه شنبه هر هفته در مسیر مذکور اقدام به جابه جایی مسافر می نماید.

منبع: همشهری آنلاین

به "جزئیات برقراری نخستین پرواز شرکت هواپیمایی الجزیره در مسیر کویت، شیراز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات برقراری نخستین پرواز شرکت هواپیمایی الجزیره در مسیر کویت، شیراز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید