جزئیات دوربین پرچمدار سامسونگ لو رفت!

به گزارش وبلاگ سفر به کانادا، زومیت نوشت: سامسونگ در گلکسی اس 24 اولترا از دوربین تله فوتو 50 مگاپیکسلی با زوم 3 برابری استفاده می نماید.

جزئیات دوربین پرچمدار سامسونگ لو رفت!

گلکسی اس 23 اولترا که به عنوان جدیدترین پرچمدار غول کره ای شناخته می گردد، به دوربین تله فوتو 10 مگاپیکسلی با قابلیت زوم سه برابری مجهز است. اطلاعات لو رفته از گلکسی اس 24 اولترا اما نشان می دهد پرچمدار آینده سامسونگ از دوربین تله فوتو 50 مگاپیکسلی با قابلیت زوم سه برابری بهره خواهد برد.

اکانت ICE UNIVERSE افشاگر معروف دنیای تکنولوژی در یک پست شبکه اجتماعی X از ارتقای دوربین تله فوتو گلکسی اس 24 اولترا نسبت به نسل قبلی خود اطلاع داد. طبق این پست، سامسونگ در پرچمدار آینده خود از دوربین تله فوتو 50 مگاپیکسلی استفاده خواهد نمود.

طبق شایعات منتشر شده، دوربین اصلی گلکسی اس 24 اولترا مانند اس 23 اولترا 200 مگاپیکسلی خواهد بود و ممکن است شاهد تغییراتی در لنز پریسکوپ هم باشیم.

به نظر می رسد سامسونگ تغییری در مشخصات سخت افزاری دوربین سلفی گلکسی اس 24 اولترا ایجاد نخواهد نمود؛ اما انتظار می رود با به روزرسانی های نرم افزاری، کیفیت دوربین سلفی نیز برای تماس های تصویری بهبود پیدا کند.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "جزئیات دوربین پرچمدار سامسونگ لو رفت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات دوربین پرچمدار سامسونگ لو رفت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید