خبری که مثل بمب در تمرین پرسپولیس صدا کرد

به گزارش وبلاگ سفر به کانادا، ملاقات حساس سپاهان - پرسپولیس، درحالی روز چهارشنبه در شهر اراک برگزار می گردد که پرسپولیسی ها هنوز پاداشی برای پیروزی در این بازی در نظر نگرفته اند! رقیب اصفهانی، اما این بار پاداش بازیکنان و مربیان خود را 3 برابر نموده است! شنیدیم پاداش پیروزی های سپاهان در لیگ برتر 30 میلیون تومان است، اما به خاطر اهمیت بازی با پرسپولیس این پاداش 3 برابر شده است.

خبری که مثل بمب در تمرین پرسپولیس صدا کرد

فصل گذشته نیز پرسپولیسی ها مدعی بودند سپاهان اصفهان برای پیروزی خانگی برابر پرسپولیس مبلغ 50 میلیون تومان برای هریک از اعضای تیمش در نظر گرفته بود. ملاقاتی که با تساوی یک بریک دو تیم به انتها رسید، اما جنجالی شد و درگیری هایی بین بازیکنان دو تیم به وجود آمد.

سپاهان اصفهان درحال حاضر در جدول رده بندی لیگ برتر 22 امتیازی است و پرسپولیس نیز همین تعداد امتیاز را جمع نموده است. این دو تیم 3 امتیاز از استقلال صدرنشین عقب هستند و نمی خواهند این فاصله زیاد گردد. برنده ملاقات سپاهان اصفهان و پرسپولیس می تواند رقیب را کنار زده و به یک قدمی تیم فرهاد مجیدی برسد.

هرچند بازی سپاهان و پرسپولیس این بار بدون حضور تماشاگران پرشور دو تیم برگزار می گردد، اما ذره ای از حساسیت این مسابقه نفسگیر و سنگین کم نخواهد شد. باور کنید!

خبرورزشی

منبع: فرارو

به "خبری که مثل بمب در تمرین پرسپولیس صدا کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبری که مثل بمب در تمرین پرسپولیس صدا کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید