عباسیان: جدایی 3 بازیکن در پرسپولیس تأثیر منفی گذاشته است، شخصیت تیمی مان را بالا بردیم

به گزارش وبلاگ سفر به کانادا، هافبک چپ پای تیم فوتبال هوادار با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در دیدار مقابل پرسپولیس گفت، شاگردان عنایتی در این بازی شخصیت تیمی شان را بالاتر برده اند.

عباسیان: جدایی 3 بازیکن در پرسپولیس تأثیر منفی گذاشته است، شخصیت تیمی مان را بالا بردیم

معین عباسیان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ سفر به کانادا، درباره تساوی 2 - 2 تیمش برابر پرسپولیس، گفت: می دانستیم که مقابل یکی از بهترین تیم های آسیا بازی سختی داریم و اتفاقاً بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم. تا جایی که امکان داشت نکات موردنظر کادر فنی را در زمین پیاده کردیم، ولی اگر می خواهیم نتیجه بگیریم باید مسئولیت پذیر باشیم. ما چند ثانیه بیشتر تا برد فاصله نداشتیم، ولی متأسفانه در لحظات آخر غافلگیر شدیم و برد را با مساوی عوض کردیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا تساوی در این بازی عادلانه بود؟، گفت: این درست است که پرسپولیس در نیمه اول موقعیت های زیادی داشت، ولی ما هم در مجموع خوب فوتبال بازی کردیم. متأسفانه الکی گل می خوریم و در خیلی از بازی ها بابت این موضوع ضرر کردیم. البته اشتباهات داوری هم گاهی اوقات به ضرر تیم ما بوده است.

کاپیتان تیم فوتبال هوادار در دیدار مقابل پرسپولیس در مورد گل دوم تیمش در این بازی و اینکه هم تیمی اش اعتراف کرده آن گل را با دست به ثمر رسانده است، شرح داد: من در این زمینه از جواد سؤال کردم و پرسیدم که آیا مطمئن است که با دست توپ را گل کرده که او گفت دقیق نمی داند. من هم نمی توانم به صورت دقیق در این مورد نظری بدهم.

عباسیان در پاسخ به این پرسش که آیا پرسپولیس نسبت به سال های گذشته ضعیف تر نشده است؟، گفت: پرسپولیس و استقلال همیشه تیم های قابل احترام و مدعی هستند و نمی توان به سادگی گفت که پرسپولیس ضعیف شده است. البته اعتقاد من این است که جدایی سه بازیکن در این تیم تأثیر منفی داشته است.

هافبک تیم فوتبال هوادار در واکنش به طرح این موضوع که تیمش با فرایند امتیازگیری فعلی یکی از گزینه های اصلی سقوط به لیگ دسته اول خواهد بود، خاطر نشان کرد: من قبول دارم که از لحاظ امتیازگیری خوب عمل نکردیم، ولی واقعاً خیلی خوب فوتبال بازی می کنیم و در بازی با پرسپولیس هم با نمایشی که داشتیم شخصیت تیمی مان را بالاتر بردیم. امیدوارم در ادامه راه شرایط خوبی پیدا کنیم و من اطمینان دارم با این فوتبالی که انجام می دهیم نتایج خوبی هم خواهیم گرفت.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "عباسیان: جدایی 3 بازیکن در پرسپولیس تأثیر منفی گذاشته است، شخصیت تیمی مان را بالا بردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عباسیان: جدایی 3 بازیکن در پرسپولیس تأثیر منفی گذاشته است، شخصیت تیمی مان را بالا بردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید