عطایی: بازی با پاکستان مهم بود، به ارزیابی خوبی از تیم رسیدیم

به گزارش وبلاگ سفر به کانادا، سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: مقابل سه تیم هنگ کنگ، تایلند و پاکستان فشار زیادی به تیم ایران وارد نشد و ما به اسم بازی تدارکاتی به آنها نگاه کردیم.

عطایی: بازی با پاکستان مهم بود، به ارزیابی خوبی از تیم رسیدیم

به گزارش وبلاگ سفر به کانادا و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال ایران مرحله گروهی رقابت های قهرمانی مردان آسیا را با سه پیروزی متوالی مقابل هنگ کنگ، تایلند، پاکستان و صدرنشینی در گروه B پشت سرگذاشت تا بعد از استراحت در روز چهارم مسابقات، از روز پنج شنبه آماده رقابت با چین تایپه و کره جنوبی در گروه F گردد.

بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی والیبال ایران با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش در مرحله گروهی قهرمانی آسیا، در مورد آخرین بازی مرحله مقدماتی، گفت: بازی مقابل پاکستان به این علت که به اسم بازی سرگروهی تلقی می شد، برایمان اهمیت داشت. از روز اول با این نگرش وارد مسابقات شدیم که بعد از انجام سه بازی اول مرحله گروهی، بتوانیم به ارزیابی درستی از تیم برسیم که این اتفاق هم افتاد.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران اضافه نمود: پاکستان در مقایسه با هنگ کنگ و تایلند تیم بهتری بود و طبیعی است که فشار بیشتری به تیم ایران وارد کرد. ما هم سعی کردیم با بیرون آمدن از فشار، بازی را کنترل کنیم. در جریان این بازی به شیوه های مختلف از بازیکنان استفاده کردیم و در نهایت به ارزیابی خوبی از تیم رسیدیم. امیدوارم نگاهی که داشتیم به ما یاری کند تا در مرحله دوم رقابت ها برابر رقبا عملکرد بهتری داشته باشیم.

عطایی با اشاره به حریفان ایران در مرحله دوم رقابت ها، گفت: چین تایپه و کره جنوبی، تیم های سرعتی و توپ گیری هستند. بنابراین مقابل این دو تیم باید راهکاری پیدا کنیم که این دو نقطه قوت را از کار بیندازیم. در مجموع از سه بازی صورت گرفته مرحله گروهی راضی هستم. مقابل سه تیم هنگ کنگ، تایلند و پاکستان فشار زیادی به تیم ایران وارد نشد و ما به اسم بازی تدارکاتی به آنها نگاه کردیم. امیدوارم در مراحل بعدی عملکردمان بسیار بهتر از این گردد تا بتوانیم نماینده شایسته ای برای ایران باشیم و موجبات شادی مردم را فراهم کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "عطایی: بازی با پاکستان مهم بود، به ارزیابی خوبی از تیم رسیدیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عطایی: بازی با پاکستان مهم بود، به ارزیابی خوبی از تیم رسیدیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید