محمدعلی گرایی: تمام تمرکزم روی مسابقات جهانی است

به گزارش وبلاگ سفر به کانادا، محمدعلی گرایی نماینده وزن 77 کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت های جهانی نروژ با بیان این مطلب اضافه نمود: دو مرحله اردو را پس از حضور در بازی های المپیک برگزار کردیم و فکر می کنم از آمادگی لازم برای حضور در رقابت های جهانی برخوردارم.

محمدعلی گرایی: تمام تمرکزم روی مسابقات جهانی است

وی ادامه داد: اردوی اول تحت فشار بودیم و در اردوی دوم فشارها بیشتر شد و تمرینات تخصصی تری داشتیم. آخرین مرحله تمرینات ما برای حضور در رقابت های دنیای از روز 30 شهریور برگزار می گردد. فکر می کنم بیشتر کشتی گیران آماده هستند و سعی می کنیم تا زمان اعزام به مسابقات به آمادگی بیشتری برسیم.

گرایی در مورد تمرینات تیم ملی گفت: تمرینات بر اساس دستورات مربیان انجام می گردد و در داخل اردو و حتی خارج از اردو برنامه هایی را که آنها مد نظر داشته باشند انجام می دهیم، هیچکس از تیم ملی جدا نیست و همه تمرینات زیر نظر مربیان برگزار می گردد و ما باید کاملاً در اختیار کادر فنی باشیم.

فرنگی کار 77 کیلو کشورمان در مورد مسابقات دنیای توضیح داد: همه کشتی گیران در این مسابقات خوب هستند، شخص خاصی حریفم نیست. این مسابقات چون بعد از المپیک برگزار می گردد همه انگیزه دارند که بتوانند برترین کشتی خود را بگیرند. بیشتر حریفان را می شناسم و فیلم های آنها را نگاه نموده و بررسی کردم، اما قول می دهم در این مسابقات خوشرنگ ترین مدال را کسب کنم.

وی در مورد مربیان سازنده گفت: حضور آنها هم برای خودشان مفید است و هم برای کشتی گیران تأثیر بسزایی دارند. چون از مربیان عظیم که رأس کار هستند یاد می گیرند و به دانش خودشان اضافه می نماید و در شهرستان های خودشان می توانند از این دانش استفاده و کشتی گیران پیروز تری را به تیم های ملی معرفی نمایند. در حال حاضر هم رحیم گیوی مربی من و برادرم در اردو حضور دارد.

گرایی در مورد مسابقات لیگ برتر که قرار است بعد از رقابت های دنیای برگزار گردد، اعلام نمود: فعلاً تمام تمرکزم را روی مسابقات دنیای گذاشتم تا بتوانم برترین نتیجه را بگیرم. بعد از این مسابقات تصمیم می گیرم که به کدام تیم بروم و کشتی بگیرم.

رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی دنیا روزهای 15 تا 18 مهرماه در شهر اسلو نروژ برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "محمدعلی گرایی: تمام تمرکزم روی مسابقات جهانی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمدعلی گرایی: تمام تمرکزم روی مسابقات جهانی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید