پیشنهاد به آقای گل پرسپولیسی ، زنگ خطر برای سپاهان!

به گزارش وبلاگ سفر به کانادا، آقای گل لیگ برتر ایران بازی تدافعی تیم ها را عامل اصلی آمار گلزنی مهاجمان می داند.

پیشنهاد به آقای گل پرسپولیسی ، زنگ خطر برای سپاهان!

به گزارش وبلاگ سفر به کانادا آنلاین، با وجود ناکامی سپاهان در کسب عنوان قهرمانی لیگ بیست و دوم، شهریار پیروز شد با 13 گل عنوان آقای گلی لیگ برتر را از آن خود کند که البته این تعداد گل، آمار خوبی برای آقای گل لیگ برتر محسوب می گردد.

شهریار مغانلو در برنامه فوتبال برتر درباره عملکرد خود در لیگ بیست و دوم گفت: من در نیم فصل اول مشکلاتی از جمله هماهنگی با مربی داشتم اما نیم فصل دوم شرایط خوبی داشتم. من دوست دارم تک فوروارد بازی کنم و سبک بازی سپاهان هم مورد علاقه من بود.

او در واکنش به اینکه در ملاقات هفته خاتمهی سپاهان برابر مس کرمان او تنها بازیکن شادمان درون زمین بود، گفت: من دوست دارم در هر بازی برنده شوم و بحث آقای گلی نبود. من دوست داشتم آخرین بازی تیم مان با برد به خاتمه برسد و طرفداران ناراحت به خانه هایشان نروند.

مغانلو درباره تعداد کم گل های اول به عنوان آقای گل لیگ برتر اعلام کرد: ما 3-4 سال پیش بازیکنی داشتیم که با 20 گل آقای گل می شد. شاید در آن موقع از 16 تیم، 5-6 تیم دفاعی بازی می کردند اما الان 10 تیم دفاعی بازی می نمایند و این کار را برای ما سخت تر می نماید. باید به این مسئله، شرایط زمین و توپ هم توجه کنید. مدیران تیم ها دوست دارند نتیجه گرا باشند و سرمربی تیم را آزاد نمی گذارند. خیلی از مربیان دوست دارند هجومی بازی نمایند اما سخت گیری مدیران که دوست دارند تیم شان نتیجه بگیرد، باعث این شرایط شده است.

او بعلاوه درباره آینده اش با سپاهان مطرح کرد: من قرارداد دارم و امیدوارم هر چه خیر و صلاح دو طرف است اتفاق بیفتد. من پیشنهادات زیادی دارم اما امیدوارم برترین اتفاق رخ بدهد.

منبع: همشهری آنلاین

به "پیشنهاد به آقای گل پرسپولیسی ، زنگ خطر برای سپاهان!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد به آقای گل پرسپولیسی ، زنگ خطر برای سپاهان!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید