شروع محوطه سازی دریاچه های دوقلوی آبدانان

به گزارش وبلاگ سفر به کانادا، شنبه زاده از شروع عملیات محوطه سازی،بهسازی و راه دسترسی دریاچه های دوقلوی شهرستان آبدانان اطلاع داد.

شروع محوطه سازی دریاچه های دوقلوی آبدانان

به گزارش وبلاگ سفر به کانادا از ایلام ، عبدالمالک شنبه زاده، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام گفت: عملیات محوطه سازی، بهسازی و راه دسترسی دریاچه های دوقلوی شهرستان آبدانان با اعتباری بالغ بر 1500 میلیون ریال از محل اعتبارات ملی شروع شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام اضافه کرد: چشمه های دوقلوی سیاه گاو شهرستان آبدانان یک اعجاز الهی و یک مکان مجذوب کننده بی نظیر درکشور است که به منظور توسعه صنعت گردشگری و شناسایی این پدیده در روستای ژیور احداث و تجهیز شده است.

شنبه زاده با بیان اینکه ایجاد این گونه زیرساخت ها باعث رونق گردشگری می گردد، توضیح داد: این دریاچه از نادرترین پدیده های طبیعی کشور است و همیشه مورد توجه بسیاری از گردشگران بوده است، اطراف آن را دشت ها و کوه های نسبتاً مرتفع فراگرفته و دارای جلوه های بهاری و پاییزی مجذوب کننده و دیدنی است.

او گفت: دریاچه دوقلوی سیاه گاو آبدانان شامل دو دریاچه یا چشمه بالادست و پایین دست است که عمق هر کدام از آن ها بیش از 20 متر بوده که از طریق یک کانال رودخانه ای 10 متری به هم متصل شده است.

انتهای پیغام / غ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "شروع محوطه سازی دریاچه های دوقلوی آبدانان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع محوطه سازی دریاچه های دوقلوی آبدانان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید