اجرای تدابیر لازم برای گازرسانی به واحد های صنعتی و تولیدی

به گزارش وبلاگ سفر به کانادا، مدیر عامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری گفت: رویکرد وزارت نفت جایگزینی گاز با سایر سوخت های فسیلی است چراکه این امر موجب یاری به اقتصاد کشور می گردد.

اجرای تدابیر لازم برای گازرسانی به واحد های صنعتی و تولیدی

جهانبخش سلیمیان مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری در جلسه کارگروه گازرسانی به واحد های فراوریی و صنعتی استان که به منظور طرح و آنالیز موارد مورد نظر جهت تسهیل در پروژه های در دست اقدام و طرح های گازرسانی پیش رو و بعلاوه هماهنگی هر چه بیشتر بین اعضا برگزار گردید، اظهار کرد: رویکرد وزارت نفت جایگزینی گاز با سایر سوخت های فسیلی است چراکه این امر موجب یاری به اقتصاد کشور می گردد.

وی با بیان این که تمام شهرک های صنعتی استان از گاز بهره مند هستند گفت: در حال حاضر 2 هزار و 257 واحد فراوریی و صنعتی فعال در سطح استان چهارمحال و بختیاری وجود دارد که از گاز طبیعی استفاده می نمایند.

بیشتر بخوانید

سلیمیان از سایر دستگاه ها خواست با اجرای تدابیر لازم واحد هایی که از گاز طبیعی استفاده نمی نمایند را به استفاده از سوخت پاک گاز طبیعی سوق دهند چرا که بهره مندی واحد های فراوریی و صنعتی از انرژی گاز موجب افزایش فراوری و اشتغال زایی می گردد.

وی توضیح داد: تا خاتمه سال جاری نیز تعداد دیگری از واحد های صنعتی به چرخه مصرف نمایندگان گاز طبیعی می پیونند و این امر موجب می گردد سطح رفاه و آسایش و کارآفرینی در استان به سطح مناسبی ارتقاء یابد.

مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری از آمادگی این شرکت برای استمرار گازرسانی و ارائه خدمت به واحد های فراوریی و صنعتی اشاره نمود و گفت: امیدواریم با همکاری و کوشش نیرو های متعهد و پر کوشش این شرکت بتوانیم گام موثری در راستای گازرسانی به واحد های فراوریی و صنعتی تازه تاسیس برداریم و در راستای حمایت از بخش فراوری و اشتغال زائی خدمات مستمری ارائه کنیم.

لازم به ذکر است تکمیل گازرسانی به مجتمع قارچ و دامداری جونقان و گازرسانی به مجتمع گلخانه ای از موضوعات مطرح شده در کارگروه جلسه گازرسانی به صنایع و احد های فراوریی و صنعتی استان بوده است.

وبلاگ سفر به کانادا چهارمحال و بختیاری شهرکرد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "اجرای تدابیر لازم برای گازرسانی به واحد های صنعتی و تولیدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای تدابیر لازم برای گازرسانی به واحد های صنعتی و تولیدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید