اختصاص تسهیلات به پروژه های نیمه تمام حوزه گردشگری

به گزارش وبلاگ سفر به کانادا، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت میراث گردشگری گفت: پروژه های نیمه تمامی که تا قبل از سال 99 تسهیلات دریافت نموده اند می توانند بار دیگر تسهیلات دریافت نمایند.

اختصاص تسهیلات به پروژه های نیمه تمام حوزه گردشگری

اوحدی گفت: پیش از کرونا، 1.5 میلیارد نفر در جهان سفر می کردند که 3 تریلیون دلار گردش مالی را به همراه داشته است. حوزه گردشگری می تواند ثروت را به صورت عادلانه بین مردم توزیع کند.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت میراث گردشگری می گوید، اختصاص این حجم از منابع صندوق توسعه ملی و آنچه که در تفاهم نامه آمده یک اتفاق بی سابقه در حوزه گردشگری است. ما می توانیم بر اساس تفاهم نامه ای که منعقد شده در جهت رونق این صنعت در کشور حرکت کنیم. در این دوران سرمایه گذاری برای طرح های نیمه تمام تقریبا متوقف شده، حالا می توان به سمت احیای 700 طرح نیمه تمام در این حوزه حرکت کرد تا به طور مستقیم 40 هزار و غیر مستقیم تا 20 هزار شغل ایجاد گردد.

به گفته او، سرمایه در گردش مورد توجه است که بسیار مهم خواهد بود، زیرا موجب بازسازی و تجهیز هتل ها و زیرساخت های مربوط به گردشگری می گردد.

پیش از این سرمایه گذاری ها، برای ساخت و بهره برداری بوده است. بر اساس تفاهم نامه اجرا شده، پروژه های نیمه تمامی که تا قبل از سال 99 تسهیلات دریافت نموده اند می توانند بار دیگر تسهیلات دریافت نمایند.

وبلاگ سفر به کانادا مالی بانک و بیمه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "اختصاص تسهیلات به پروژه های نیمه تمام حوزه گردشگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص تسهیلات به پروژه های نیمه تمام حوزه گردشگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید