ادامه تلاش های ترامپ برای کم خطر جلوه دادن کرونا

به گزارش وبلاگ سفر به کانادا، رئیس جمهور آمریکا که خود نیز اخیراً به بیماری کووید-19 مبتلا شده، در ادامه تلاش های خود برای کم اهمیت جلوه دادن این بیماری مدعی شد که مردم آمریکا دارند یاد می گیرند که چگونه با این بیماری زندگی کنند.

ادامه تلاش های ترامپ برای کم خطر جلوه دادن کرونا

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ سفر به کانادا، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا روز سه شنبه در پیامی توئیتر بار دیگر مدعی شد که بیماری کووید-19 در مقایسه با آنفلوآنزا کم خطرتر است و مردم آمریکا در حال یاد دریافت نحوه همزیستی با این بیماری هستند.

دونالد ترامپ که خود به بیماری کووید-19 مبتلا شده است، یک روز پس از ترخیص از بیمارستان، در حساب کاربری رسمی خود در توئیتر نوشت: فصل آنفلوآنزا دارد از راه می رسد! هر سال افراد بسیاری، گاهی بیش از 100 هزار نفر، علی رغم استفاده از واکسن، براثر ابتلا به آنفلوآنزا می میرند. آیا ما کشورمان را تعطیل خواهیم کرد؟ نه، ما یاد گرفته ایم که با این بیماری زندگی کنیم، همان طور که داریم یاد می گیریم که با کووید-19 که برای اغلب جوامع خطر کمتری [در مقایسه با آنفلوآنزا] دارد، زندگی کنیم.

بر اساس آخرین آمارهای رسمی، تا به امروز حدود 7.7 میلیون نفر در آمریکا به بیماری کووید-19 مبتلا شده اند که از این تعداد بیش از 215 هزار نفر جان باخته اند.

آمریکا هم از لحاظ تعداد مبتلایان به بیماری کووید-19 و هم از لحاظ میزان مرگ ومیر بر اثر این بیماری، با اختلاف بسیار زیاد نسبت به سایر کشورها در رتبه نخست جهان قرار گرفته است.

بی تفاوتی دولت آمریکا در قبال بحران کرونا که باعث شده این کشور با اختلاف بسیار زیادی نسبت به سایر کشورها، از لحاظ آمار مبتلایان و قربانیان ویروس کرونا در رتبه اول جهان قرار گیرد، نقدها بسیاری را علیه شخص دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا و دولت وی برانگیخته است.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "ادامه تلاش های ترامپ برای کم خطر جلوه دادن کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه تلاش های ترامپ برای کم خطر جلوه دادن کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید