استقلال 0 ، تراکتور 0

به گزارش وبلاگ سفر به کانادا، استقلال یک هفته قبل در آخرین مسابقه نیم فصل اول لیگ برتر با دو گل در تبریز به تراکتور باخت و نتوانست در انتها دور رفت به جایگاه دوم جدول برسد، اما آنها امروز که در نخستین بازی خود در فصل تازه جام حذفی میزبان سرخ پوشان تبریزی هستند، برای کسب پیروزی و گرفتن انتقام کوشش می نمایند ولی در آن طرف هم شاگردان پاکو خمس می خواهند یک برد مهم دیگر به دست بیاورند و به جمع 16 تیم نهایی حذفی برسند.

استقلال 0 ، تراکتور 0

مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی

پنج شنبه: 1401/10/22 ؛ ساعت: 15

استادیوم: آزادی.

داور: کوپال ناظمی/ یاری ها: مهدی عالیقدر و حسن انتظاری؛ داور چهارم: مجتبی شجاعی/ ناظر داوری: محسن قهرمانی.

استقلال

سید حسین حسینی، رافائل سیلوا، سیاوش یزدانی، صالح حردانی، جعفر سلمانی، روزبه چشمی، سعید مهری، مهدی مهدی پور، پیمان بابایی، کوین یامگا و امیرارسلان مطهری.

سرمربی: ریکاردو ساپینتو

تراکتور تبریز

محمدرضا اخباری، هادی محمدی، آرش قادری، محمد آقاجان پور، پوریا آریاکیا، صفا هادی، گوستاوو، ریکاردو آلوز، محمد قنبری، محمدرضا عباسی و رضا اسدی

سرمربی: پاکو خمس

⏱لحظات حساس:

دقیقه 1: محمدرضا اخباری به مانند سایر بازی های خود در استادیوم آزادی مقابل استقلال با یک آغاز مجدد اشتباه نزدیک بود تیمش را به درد سر بیندازد که خودش اشتباه خود را جبران و توپ را از ارسلان مطهری روی نقطه پنالتی گرفت.

دقیقه 8: کوین یامگا در آستانه تک به تک شدن با گلر حریف پس از برخورد با هادی محمدی بر روی زمین سرنگون شد اما ناظمی اعتقادی به خطا نداشت.

دقیقه 13: ضربه ایستگاهی آبی ها از پشت محوطه را بعد از یک پاس کاری، مهدی مهدی پور با شوتی محکم روانه دروازه تراکتور کرد که اخباری با دفعی ناقص توپ را راهی کرنر کرد.

دقیقه 22: دومین موقعیت جدی استقلال روی پاس عرضی کوین یامگا، با فرصت سوزی باورنکردنی ارسلان مطهری و زدن توپ به بیرون به وسیله این بازیکن، از بین رفت.

منبع: فرارو

به "استقلال 0 ، تراکتور 0" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال 0 ، تراکتور 0"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید