افشای 10 نامه هشدارآمیز به استقلال!

به گزارش وبلاگ سفر به کانادا، یکی از تلخ ترین اتفاقات فوتبال ایران، حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا در فصل 2023 -2024 بود. استقلال این سهمیه را به شکلی استثنایی به دست آورده بود. آبی پوشان در لیگ بیست و یکم با اقتدار و بدون حتی یک شکست، به قهرمانیِ بی نظیری در تاریخ لیگ برتر ایران دست پیدا کردند. اما این باشگاه نتوانست مجوز حرفه ای کنفدراسیون فوتبال آسیا را بگیرد و به علت مسائل مدیریتی از آسیا حذف شد.

افشای 10 نامه هشدارآمیز به استقلال!

روایت افرادی که درگیر این ماجرا بودند با هم تفاوت دارد و خیلی ها هنوز نمی دانند چه اتفاقی افتاد و آیا استقلال می توانست مجوز را بگیرد یا نه. اما چیزی که در همه روایت ها (به جز روایت مدیران استقلال) تائید شده کم توجهی مدیران استقلال به هشدارهای کمیته صدور مجوز حرفه ای است.

مصطفی زارعی رئیس کمیته صدور مجوز حرفه ای فدراسیون فوتبال در این باره به ایرنا گفته است: پس از رفتن آجورلو، با فتح الله زاده و کارشناسان باشگاه استقلال چندین جلسه برگزار کردیم. بیش از ده نامه هشدار در زمان های گوناگون برای استقلال ارسال کردیم. بارها با وزیر ورزش وقت، رئیس وقت سازمان خصوصی سازی، مدیران مالی و با هر کسی که می توانست به استقلال یاری کند جلسه گذاشتیم و خطرات را گوشزد کردیم. فدارسیون فوتبال در قضیه استقلال هیچ گونه کم کاری نکرد و هر کاری از دستمان بر می آمد چه در دوران آجورلو و چه زمان فتح الله زاده همکاری های زیادی را با استقلال انجام دادیم اما این باشگاه متاسفانه به هر دلیلی نتوانست مجوز بگیرد. مسئولان استقلال هم دوست داشتند این کار را انجام بدهند اما این شاید این کار از توان دوستان در باشگاه استقلال خارج بود اما واقعا این باشگاه می توانست مجوز بگیرد. وقتی باشگاهی پیروز به کسب مجوز نمی گردد قطعا کوتاهی اجرا شده است.

منبع:فوتبالی

منبع: فرارو

به "افشای 10 نامه هشدارآمیز به استقلال!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشای 10 نامه هشدارآمیز به استقلال!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید