تجمع طرفداران عصبانی مقابل منزل بازیکن تیم پرهوادار مرکز ، تماس با پلیس برای دخالت در ماجرا

به گزارش وبلاگ سفر به کانادا، در ایتالیا شماری از طرفداران خشمگین تیم رم در مقابل منزل نیکولو زانیولو بازیکن تیم شان تجمع کردند.

تجمع طرفداران عصبانی مقابل منزل بازیکن تیم پرهوادار مرکز ، تماس با پلیس برای دخالت در ماجرا

به گزارش وبلاگ سفر به کانادا طرفداران خشمگین گرگ های مرکز ایتالیا مقابل منزل ستاره ناراضی این تیم تجمع کردند. شماری از طرفداران خشمگین تیم رم در مقابل منزل نیکولو زانیولو تجمع کردند و علیه او شعار دادند؛ اتفاقی که این بازیکن را مجبور کرد تا با پلیس تماس بگیرد.

زانیولو 23 ساله که با مسئولان باشگاه رم و بعلاوه طرفدار این تیم به مشکل برخورده است، آشکارا ساز جدایی کوک نموده است. این اتفاق خشم طرفداران رم را برانگیخته و باعث شده بنرهایی در انتقاد از او در شهر رم نصب گردد.

نشریه کالچو مرکاتو نوشته طرفداران تیم زردوقرمز مرکز ایتالیا بلافاصله پس از شکست دو بر یک تیمشان در بازی یکشنبه شب مقابل ناپولی صدرنشین، در مقابل منزل زانیولو در منطقه کاسال پالوکو رم تجمع نموده و فریاد می زدند: آشغال! اگه باختیم تقصیر تو بود. گورت رو گم کن.

زانیولو هم که در خانه به همراه پدرش بود با پلیس تماس گرفت و طرفداران رم هم به محض مشاهده پلیس، از محل دور شدند.

پس از کنار کشیدن تیم میلان از جذب هافبک-مهاجم رم، تنها بورنموث انگلیس مشتری جدی اوست اما زانیولو پیشنهاد آن ها را رد نموده و گفته میخواهد در فوتبال ایتالیا بماند. ژوزه مورینیو، سرمربی تیم رم هم با گلایه از رفتارهای بازیکن جوان خود، گفته بود متاسفانه او در رم خواهد ماند.

منبع: همشهری آنلاین

به "تجمع طرفداران عصبانی مقابل منزل بازیکن تیم پرهوادار مرکز ، تماس با پلیس برای دخالت در ماجرا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجمع طرفداران عصبانی مقابل منزل بازیکن تیم پرهوادار مرکز ، تماس با پلیس برای دخالت در ماجرا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید