تختی با خصوصیات فراهوشمندی

به گزارش وبلاگ سفر به کانادا، برترین راه چاره برای داشتن خوابی راحت

با توجه به اینکه حداقل یک سوم از طول زندگی خود را در خواب سپری می کنیم, مسلما انتخاب تخت خواب مناسب تاثیر بسزایی در شرایط جسمانی ما خواهد گذاشت. تحرکات و تغییر وضعیتمان در طول خواب مداوم، در جهت ایجاد برترین پوزیشن و گرم نگه داشتن بدن، خوابی راحتتر و بهتر را برایمان به ارمغان خواهد آورد. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید.

تختی با خصوصیات فراهوشمندی

در اینجا با تخت خوابی آشنا خواهید شد که با بهره گیری از تکنولوژی تازهی در این تختخواب، توانایی تنظیم و تغییر پوزیشن و ایجاد گرمایش در بخشهای مورد احتیاج در زمان خوابتان را خواهد داشت.

این تختخواب که Sleep Number نام دارد، در آخرین سری تخت خوابهایش از تکنولوژی SleepIQ استفاده نموده که به کاربران اجازه خواهد داد به خواب خود نظارت داشته و در جهت بهبود آن توصیه و یاری کند.

تختخواب تازه این شرکت تحت عنوان Sleep Number 360 خصوصیات فراهوشمندی دارد.

در نسخه های پیشین این تختخواب ها کاربران قادر بودند بوسیله یک فرمان گفتاری شریک خروپف کُنشان را آرام و ساکت نمایند. گرچه این به خودی خود قابلیت کمی نیست. اما در نسخه های تازه، با کار گذاشتن سنسورهای اضافه هنگامیکه شخص کناریتان خرناس بکشد بخش بالای تشک درجه را تا هفت افزایش داده تا راه های هوایی بینی باز شود. و بدین گونه هم خود شخص قادر به تنفس راحتتر خواهد بود و هم شریک او بدون سلب آرامش می خوابد.

تختخواب تازه با قابلیت گرم کردن بخش پائین پیش از آنکه به رختخواب روید فعال خواهد شد. و به محض ورود به رختخواب پاهایتان را قبل از آن که از سرما یخ بزنید و بلرزید گرم نموده و پس از استراحت شما اتوماتیک خاموش می شود. اما شما می توانید پس از خاموش شدن هم از گرمای پخش شده در کل رختخواب لذت ببرید. سایر تنظیمات این تختخواب مانند نسخه های پیشین بوده و به وسیله اتصال به موبایل با یک اپلیکیشن تنظیم خواهد شد.

منبع: الی گشت

به "تختی با خصوصیات فراهوشمندی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تختی با خصوصیات فراهوشمندی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید