تی پی لینک دو روتر سه بانده 200 دلاری معرفی کرد

به گزارش وبلاگ سفر به کانادا، تی پی لینک دو روتر WiFi 6 تازه با فناوری سه بانده معرفی کرد. این روترها با پهنای باند بیشتری که به هر کاربر اختصاص می دهند؛ باعث کاهش تاخیر در هنگام اتصال چندین دستگاه همزمان به وای فای می شوند.

تی پی لینک دو روتر سه بانده 200 دلاری معرفی کرد

تی پی لینک این دو روتر را در نمایشگاه CES 2022 برای اولین بار رونمایی نموده و اکنون آماده عرضه به بازار هستند.

اولین روتر نو تی پی لینک، Archer AXE5400 است که به نام Archer AXE75 نیز شناخته می گردد و یک روتر با سرعت حداکثر 5400 مگابیت بر ثانیه است.

این روتر از باند فرکانسی نو 6 گیگاهرتز پشتیبانی می نماید که در کنار باندهای فرکانسی 2.4 گیگاهرتز و 5 گیگاهرتز، باعث می گردد تعداد دستگاه های بیشتری به وای فای وصل شوند و در صورت اتصال همزمان این دستگاه ها، اینترنت افت نکند.

بیشتر بخوانید:

فرکانس 6 گیگاهرتز اجازه می دهد دستگاه ها به پهنای باند بیشتر، تاخیر کمتر و سرعت بالاتر دسترسی پیدا کنید و از وای فای برای مصارف استریم 8K، نوآوری های واقعیت افزوده و واقعیت مجازی و بازی های آنلاین بهره ببرید.

یک ویژگی نو دیگر در روتر AXE75 تی پی لینک، استفاده از پروتکل امنیتی است که امنیت بیشتری نسبت به پروتکل های پیشین دارد. همین طور، روی این روتر به درگاه USB 3.0 دسترسی دارید تا بتوانید هارددیسک اکسترنال، دستگاه های ذخیره سازی تحت شبکه NAS، پرینتر و دستگاه های دیگر را به روتر وصل کنید.

بیشتر بخوانید:

روتر نو دیگر تی پی لینک به نام AX5400 یا Archer AX75 از استاندارد WiFi6 پشتیبانی می نماید ولی دیگر فاقد فرکانس 6 گیگاهرتز است و همان دو فرکانس قدیمی وای فای را دارد.

هر دو روتر نو تی پی لینک با قیمت 200 دلار از امروز روی سایت آمازون برای خرید ارائه شدند. روترهای وای فای 6 ای قیمت های بسیار زیادی در بازار دارند و اکنون روتر Archer AXE75 تی پی لینک با قیمت 200 دلار، یک قیمت به صرفه و مقرون به صرفه در بازار است.

اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا احتیاج به هدایت و یاری دارید؛ پیچ اینستاگرام شبکه چی به آی دی shabakehchi.press@ را فالو و در دایرکت پرسش خود را مطرح کنید تا جواب دهیم.منبع: شبکه چی

به "تی پی لینک دو روتر سه بانده 200 دلاری معرفی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تی پی لینک دو روتر سه بانده 200 دلاری معرفی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید