درخشش دانش آموزان همدانی در جشنواره ملی خوارزمی

به گزارش وبلاگ سفر به کانادا، مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان از درخشش دانش آموزان همدانی در مرحله کشوری هشتمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی در استان اصفهان اطلاع داد.

درخشش دانش آموزان همدانی در جشنواره ملی خوارزمی

محمود نقوی مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت:در این جشنواره و در محور فعالیت های آزمایشگاهی پریا عربستانی و غزاله چاوشی نیا از ناحیه 1 همدان در محور دست سازه امیررضا رحمانی از ناحیه 2 همدان در محور زبان انگلیسی ثنا گرشاسبی فخر و آرینا هدایتی از ناحیه 1 همدان در محور زبان و ادبیات فارسی سبا صالحی از ملایر و امیرصالح نظاملو از کبودراهنگ در محور پژوهش علی جمشیدی از ملایر در محور در محور بازارچه کار و فناوری معصومه یعقوبی، ستاره رضایی و یگانه دارابی از نهاوند در محور ریاضی باران نانکلی از ناحیه 1 همدان در محور برنامه نویسی محسن پاینده پیمان و آیدین محمدی از ناحیه 1 همدان و در محور مناظره علمی (مطالعات اجتماعی)، نرگس کامرانی صالح و مانا ملکی از ناحیه 2 همدان رتبه های برتر این جشنواره را کسب کردند.

او گفت: مرحله کشوری جشنواره نوجوان خوارزمی با حضور 523 دانش آموز منتخب دختر و پسر از سراسر کشور در استان اصفهان برگزار گردید.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت:هشتمین دوره جشنواره مذکور از مهر 1400 در تمامی آکادمی های دوره اول متوسطه و با شرکت بیش از 107 هزار دانش آموز در 9 محور سه محور ریاضی، برنامه نویسی و مناظره علمی سال جاری اضافه شده بود، شروع به کار کرد و دانش آموزان منتخب پس از طی مراحل آکادمیی، منطقه ای و استانی به مرحله کشوری راه پیدا کردند.

دانش آموزان برتر جشنواره در شبکه یادگیری آموزش عضو می شوند و افراد مستعد به نهاد های حمایتی مانند بنیاد ملی نخبگان معرفی می شوند

وبلاگ سفر به کانادا همدان همدان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "درخشش دانش آموزان همدانی در جشنواره ملی خوارزمی" امتیاز دهید

2 کاربر به "درخشش دانش آموزان همدانی در جشنواره ملی خوارزمی" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخشش دانش آموزان همدانی در جشنواره ملی خوارزمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید