درخشش دختران زرقان در سومین دوره مسابقات قهرمانی کاراته فارس

به گزارش وبلاگ سفر به کانادا، خبرنگاران: سومین دوره مسابقات استانی سبک شوتوکان ریوبوکای روز پنج شنبه به میزبانی شهرستان شیراز در باشگاه شهید دستغیب با حضور بیش از 800 نفر شرکت کننده و حضور 42 داور با سر داوری استاد سارا سروش نیا در دو بخش کاتا و کومیته برگزار گردید.

درخشش دختران زرقان در سومین دوره مسابقات قهرمانی کاراته فارس

استاد فاطمه روستایی نایب رییس هیئت کاراته شیراز و مسئول برگزاری این دور از مسابقات در مصاحبه با خبر جنوبسطح مسابقات را خوب ارزیابی کرد و گفت : در این دور از مسابقات قهرمانی کاراته شاهد حضور مربیان برتر استان و ورزشکارانی از شیراز،پاسارگاد،زرقان،جهرم،کازرون،مرودشت،اقلید،مهارلو،فسا،گویم وکواردر رده های سنی مختلف بودیم که در دو بخش کاتا و کومیته به رقابت پرداختند.

نائب رئیس سبک شوتوکان ریوبوکای کاراته استان فارس در انتها از یاری و همیاری احمد مبارکی رئیس هیات کاراته استان فارس و دیگر اعضای هیئت کاراته و همه مربیان شرکت کننده برای برگزاری شایسته این مسابقات قدردانی کرد.

در این دور از مسابقات شهرستان های شرکت کننده زرقان با مربیگری خانم فتوحی و خانم احمدی مقام اول، کوار با مربیگری خانم نامداری مقام دوم و پاسارگاد با مربیگری خانم زحمتکش و خانم حسینی مقام سوم را کسب کردند .

از مربیان شرکت کننده شهرستان شیراز خانم الهه سادات قائم دوست مقام اول، خانم آمنه سادات قائم دوست مقام دوم و خانم فرشیددوست و خانم دیالمه و تیم باشگاه هادیان مشترکا مقام سوم را کسب کردند.از مربیان سبک شوتوکان ریوبوکای خانم مهبودی مقام اول، خانم فاطیما زارع مقام دوم بهاره زارع و خواهران جمشیدی مشترکا مقام سوم را کسب کردند.

رستوران های روباز مشهد

رستوران نزدیک حرم مشهد

فهرست وسایل سفر به مشهد با اتوبوس

بعلاوه در این دور مسابقات رونیکا حاصلی ،صیا قیصری ،کیمیا عباسی،آوا عباسی با مربیگری کیمیا میرزاخانی مقام های برتر رده های به ترتیب خردسالان و نوجوانان را از آن خود خود کردند.

در انتها به نفرات برتر حکم و مدال قهرمانی و به تیم های برتر جام قهرمانی اهدا شد.

منبع: توریسم آنلاین

به "درخشش دختران زرقان در سومین دوره مسابقات قهرمانی کاراته فارس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخشش دختران زرقان در سومین دوره مسابقات قهرمانی کاراته فارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید