در فصل بهار به کدام کشور سفر کنیم؟

به گزارش وبلاگ سفر به کانادا، برای افرادی که قصد مسافرت دارند، فصل بهار یکی از برترین و زیباترین فصل ها در طول سال برای مسافرت می باشد. بسیاری از مقاصد تفریحی و گردشگری در فصل بهار بسیار جالب و شگفت انگیز هستند چرا که هوا تا حدودی گرم است ولی باعث آزار و اذیت نمی گردد و بیشتر جشنواره ها بزرگ در این فصل اجرا می شوند. بعلاوه به علت رویش گیاهان در این فصل، عکس های جالبی خواهید داشت.

در فصل بهار به کدام کشور سفر کنیم؟

برترین مقاصد گردشگری جهان در فصل بهار

فصل بهار را می توان به علت آب و هوای بسیار خوب و زیبایی طبیعت، عروس همه فصل ها دانست.

در این فصل خوب است به مکان هایی سفر کنیم که جاذبه های بیشتری دارند.

به طور مثال، پیاده روی در خیابان های بارسلون و تماشای معماری های فوق العاده این شهر در کنار طبیعت زیبا، یا موج سواری در یکی از دهکده های مکزیک، چیزهایی هستند که ابتدای سال را با هیجان و لذت شروع می نمایند.

1. خوردن و آشامیدن در آستین تگزاس

شهر آستین برترین مکان برای خوردن انواع غذاها و نوشیدن انواع نوشیدنی ها است. از جمله می توان به نخودهای سبز سرخ نموده و مرغ های آبدار سرخ نموده رستوران کانتیگو آستین اشاره نمود. در کنار آن می توان از عجایب و زیبایی های آستین نیز بازدید کنید.

این شهر مملو از برترین رستوران ها، گالری های هنری، کافه ها، فروشگاه های هتل هاست. برای سپری کردن روزهای خوش بهاری توصیه می کنیم به این شهر سفر کنید.

2. موج سواری در تودوسانتو - مکزیک

در فاصله یک ساعتی از شمال کابو، این دهکده مکزیکی خانه بزرگ ترین موج های Baja است.

در این منطقه می توانید صبح خود را با موج سواری شروع کنید و لازم نیست حتما به برترین سواحل این شهر هم بروید.

همه جای آب های این منطقه مواج و مناسب موج سواری است. بعدازظهرها نیز می توانید به داخل تودوسانتو بروید و از منظره ها آن لذت ببرید.

این شهر ساحلی کوچک مملو از گالری های زیبا، کافه و بوتیک است. برای میان وعده بد نیست اسنک های چویشه که در خیابان فروخته می شوند را امتحان کنید.

3. افسون شهر کوچک - چارمستون، کارولینای جنوبی

با داشتن برترین ساحل های جنوبی، چندان عجیب نیست این شهر کوچک جزو برترین شهرهای آمریکا دسته بندی شده است.

نه تنها ساحل های این شهر افسونگر و زیبا هستند، بلکه غذاهای دریایی این منطقه نیز عالیست و نمی توان به راحتی از آنها چشم پوشید.

غذا، پیشینه تاریخی و مردمان این شهر جزو جاذبه های آن به شمار می فرایند.

4. پیاده روی در بیگ آیلند - هاوایی

با اینکه هاوایی بیشتر برای سواحل زیبا و منظره ها طبیعی معروفیت دارد اما در روزهای خوش آب وهوای بهاری پیاده روی کم هزینه ترین و برترین سرگرمی این منطقه به شمار می رود.

دورتر از جزیره بزرگ هاوایی، اقامتگاه های زیبایی در دره های سرسبز و ممنوعه، زمین های آتشفشان تاریخی و ساحل مرموزی پوشیده از سنگ های جواهر وجود دارد که حتما باید از آنها تماشا کرد.

در این منطقه راهنماهایی برای پیاده روی و کوهنوردی در کوه های آتشفشانی وجود دارند. در اینجا می توانید همانند کودک شاد باشید و از زیبایی ها لذت ببرید.

5. ورزش های ساحلی در جزیره آملیا - فلوریدا

آفتاب، شنا، موج سواری، قایق سواری و … چیزهایی هستند که در روزهای تابستان حسابی به آدم می چسبد.

اما در روزهای بهار نیز می توان در کنار سواحل فلوریدا لحظه های خوب و شادی برای خود رقم زد. از جمله می توان به ورزش هایی همانند اسب سواری و دوچرخه سواری اشاره نمود.

6. منظره ها هنری- اسکاتسداله، آریزونا

در فاصله چهار مایلی از شمال غرب ساگارو (10 دقیقه با اتومبیل)، کوه کوهان شتری را خواهید - یکی از جاذبه های گردشگری منطقه، جایی که کوهنوردها حدود 390 متر را از میان صخره هایی با سنگ های قرمز صعود می نمایند و پاداش تحمل خستگی راه، تماشای منظره ها فوق العاده عالی دره زیر پا است.

پس از کوهنوردی می توانید به موزه هنرهای معاصر اسکاتسداله بروید و نفسی تازه کنید.

با ه دقیقه پیاده روی به سمت جنوب ساگارو، تنها موزه آریزونا که به هنر و طراحی قرن 20 میلادی تعلق دارد را مشاهده خواهید کرد.

7. مقاصد فرهنگی در آمستردام

مهمانی های محبت آمیز و دورهمی ها را فراموش کنید - بهتر است به آمستردام، مرکز کشور هلند بروید. نوسازی موزه اصلی شهر، رستوران هایی با غذاهای عالی که آب دهان آدم راه می افتد، فروشگاه های طرح ها و هنرهای پیشرو، منظره ها طبیعی فوق العاده و معماری نفس گیر ساختمان ها همه دلایل خوبی برای بازدید از این شهر هستند.

8. مد، هنر و خرید در لندن

پس از برگزاری مراسم بزرگ المپیک در سال گذشته میلادی، جشن دویست ساله چارلز دیکنز و دایاموند جوبیلی در لندن، خبرهای مهمی مردم را به سمت نیمه شرقی این شهر اروپایی می کشانند. هنرمندان و سرآشپزهای مشهور در East End لندن قرار دارند که تماشا آنها مایه خرسندی است.

9. پیاده روی در بارسلونا

به سختی شهری در اروپا پیدا می کنید که لذت قدم زدن در خیابان های شهر بارسلونا را داشته باشد. بارسلونا - مرکز کاتالونیا، استان شمالی اسپانیا - دو کوه، ساحل درجه یک که یادآوری نماینده سواحل میامی است و فروشگاه هایی که رقیب مراکز خرید نیویورک هستند و معماری هایی به سبک گوتیک و قرون وسطی دارد که برای هر بازتماشاماینده ای مجذوب کننده و دوست داشتنی است.

قدم زدن در میان زیبایی های این شهر روح انسان را شاد می نماید. از جمله جاذبه های معماری باید به هنرمندی های معمار مشهور، آنتونی گائودی اشاره نمود.

10. شهر هانگژو، چین

هانگژو (Hangzhou)، شهری در شرق کشور پهناور چین است و پر طرفدارترین منطقه گذراندن تعطیلات چینی ها در فصل بهار هم است. بنابراین جای تعجب ندارد که هر ساله پذیرای تعداد زیادی افراد از سرتاسر جهان باشد. گذشته از طبیعت زیبا و آب و هوای بسیار تمیز و پاکی که دارد، یکی از میراث های جهانی یونسکو یعنی دریاچه غربی هم یکی دیگر از مجذوب کنندهیت های هانگژو است. به همین ترتیب این شهر یکی از برترین مقاصد گردشگری در فصل بهار در کشور چین است.

11. شهر ژاپن

یکی از مهمترین جشنواره هایی که در کشور ژاپن برگزار می گردد جشنواره شکوفه های گیلاس است. این جشنواره از ماه مارس(فروردین) تا میانه ماه می (خرداد) در این کشور ادامه دارد.

درختان گیلاس در همه گونه های خود از بخش جنوبی کشور به شکوفه می نشینند و این فرایند رفته رفته به سمت منطقه ها شمالی ژاپن ادامه می یابد.

مردم این کشور در این ایام گرد هم جمع شده و در پارک ها و در زیر این درختان زیبا پیک نیک و مهمانی برگزار می نمایند.

12. شهر بُن، آلمان

اغلب مردم فکر می نمایند که جشنواره شکوفه های گیلاس تنها منحصر به کشور ژاپن است، اما این فکر کاملا اشتباه است زیرا در شهر بن آلمان هم می توانید به تماشای این منظره رمانتیک بنشینید و از تماشای آنها لذت کافی را ببرید.

این منطقه در شهر بن که در خیابان هیراستراسه واقع شده یکی از برترین منطقه ها این شهر به شمار می رود و به این علت که هتل آیگنر درست در همین خیابان واقع شده است می توانید با اقامت در این رمانتیک ترین سفر را در کنار همسفرتان تجربه کنید.

این خیابان در ماه آوریل (اردیبهشت) شکوفه باران می گردد و برترین زمان برای تماشای این منظره دلچسب به شمار می رود و یکی از برترین مقاصد گردشگری در فصل بهار در آلمان به شمار می رود.{2}

13.نیو اورلان در استان لوئیزیانای آمریکا

نیو اورلان یکی از بزرگ ترین بندرهای آمریکا و پرجمعیت ترین شهر استان لوئیزیانا است. هتل های این شهر از برترین های آمریکا به شمار می فرایند.

ساختمان هتل ایس (Ace Hotel) که در سال 1928 ساخته شده، از چندین رستوران و کافه بهره می برد و به نوعی بازگونماینده فرهنگ و تاریخ این شهر است.

14.دورو ولی در پرتغال

منطقه دورو ولی (Douro Valley) در قسمت شمالی پرتغال واقع شده است. به علت آب و هوای مناسب، انگور های مرغوبی در این منطقه حاصل می شوند.

طبیعت دورو ولی از تپه های کوچک و بزرگی تشکیل شده است. بعلاوه رودخانه دورو (Douro River) هم از این ناحیه می گذرد.

در فصل بهار ابرهای صورتی بر فراز این تپه ها منظره زیبایی را می آفرینند.

برای آشنایی بیشتر با این منطقه می توانید با کشتی در رودخانه دورو به گشت و گذار بروید و از طبیعت بکرش نهایت لذت را ببرید.

15.اندلس در اسپانیا

جنوبی ترین منطقه اسپانیا، اندلس (Andalusia) است. قبل از عید پاک در این منطقه، جشن مذهبی دیگری به نام هفته مقدس (Holy Week) برای یک هفته در کوچه و خیابان ها برگزار می گردد.

هتل های این منطقه در کنار تاریخ آن از دلایلی هستند که گردشگران را از منطقه ها مختلف جذب می نمایند.{3}

پی نوشت:

1.www.irannaz.com

2.www.eligasht.com

3.www.kojaro.com

منبع: راسخون

به "در فصل بهار به کدام کشور سفر کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در فصل بهار به کدام کشور سفر کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید