رونمایی از نسخه المپیکی گلکسی زد فلیپ 3 سامسونگ

به گزارش وبلاگ سفر به کانادا، سال میلادی گذشته، شرکت سامسونگ نسخه ویژه ای از گوشی پرچمدار Galaxy S21 را در کشور ژاپن عرضه کرد که Galaxy S21 Olympic Games Edition نام داشت. همانگونه که از نام آن پیداست این نسخه ویژه به افتخار بازی های المپیک تابستانی توکیو طراحی و عرضه شده بود و حالا این غول فناوری کره جنوبی گویا میخواهد تا همین برنامه را برای بازی های المپیک زمستانی پکن 2022 در پیش بگیرد.

رونمایی از نسخه المپیکی گلکسی زد فلیپ 3 سامسونگ

به گزارش وبلاگ سفر به کانادا، بازی های المپیک زمستانی 2022 با نام رسمی XXIV Olympic Winter Games قرار است از تاریخ 15 بهمن 1400 در شهر پکن کشور چین برگزار و تا تاریخ 1 اسفند ادامه یابد. از همین رو شرکت سامسونگ با همکاری برگزارکنندگان رسمی این بازی ها میخواهد تا به منظور گرامیداشت این رویداد مهم ورزشی، نسخه ویژه ای از گوشی پرچمدار و تاشو Galaxy Z Flip3 را در این کشور عرضه کند.

براساس گزارش های رسمی، نسخه ویژه این گوشی هوشمند تاشو قرار است با یک گزینه رنگی منحصربه فرد به نام Winter Dream White وارد بازار گردد. با این حال این دستگاه رنگ دوگانه را با نوار مشکی رنگ در بالا حفظ خواهد نمود. علاوه بر این، قاب و لولا این دستگاه نیز به رنگ طلایی خواهند بود تا حس لوکس بودن و گرمی را به کاربر منتقل کند. بعلاوه یک لوگوی سامسونگ و یک لوگوی رسمی المپیک زمستانی 2022 پکن در قسمت پایین پنل پشتی وجود خواهد داشت.

این دستگاه در کنار تغییرات ظاهری اشاره شده در فوق، مجموعه ای از تم های سفارشی، نماد ها و تصاویر پس زمینه با محتوای بازی های المپیک زمستانی را در اختیار کاربر قرار خواهد داد. این گوشی هوشمند بعلاوه به ساعت صفحه نمایش همواره روشن روی قاب مجهز خواهد شد تا بیش از پیش تفاوت را نسبت به مدل عادی این دستگاه، تداعی کند.

تا آنجا که به قیمت مربوط می گردد Samsung Galaxy Z Flip3 Olympic Games Edition برای پیکربندی 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی، در کشور چین 1259 دلار آمریکا برچسب قیمت خواهد گرفت. شایان ذکر است که نسخه عادی این گوشی با همین پیکربندی، در حدود 1000 دلار آمریکا قیمت دارد که این نشان از افزایش حدود 25 درصدی قیمت برای نسخه ویژه المپیک زمستانی پکن است. البته این افزایش قیمت برای این نسخه را نمی توان بسیار بالا دانست، زیرا ویزگی های افزوده شده به ویژه گزینه رنگی خاص آن، می تواند برای بسیاری ارزش هزینه کردن داشته باشد. این گوشی برای پیش سفارش آماده است و از تاریخ 15 ژانویه (25 دی ماه) برای مشتریان ارسال می گردد.

به گزارش وبلاگ سفر به کانادا، سامسونگ بعلاوه ترکیبی به نام Galaxy Z Flip3 Olympic Games Edition United Set را با قیمت 9948 یوان (معادل 1565 دلار آمریکا) را در همین مجموعه به فروش خواهد رساند. این مجموعه اخیر شامل گوشی هوشمند و مانیتور هوشمند 32 اینچی سامسونگ M7 4K می گردد که به صورت یک پک در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. مانیتور ارائه شده در این پک نیز نماد های المپیکی را عرضه خواهد نمود.

منبع: فرارو

به "رونمایی از نسخه المپیکی گلکسی زد فلیپ 3 سامسونگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از نسخه المپیکی گلکسی زد فلیپ 3 سامسونگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید