زیدان و رونالدو به هم می رسند، اما نه در مادرید!

به گزارش وبلاگ سفر به کانادا، یوونتوس مشتاق است زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید را به اسم سرمربی تازه خود منصوب کند.

زیدان و رونالدو به هم می رسند، اما نه در مادرید!

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ سفر به کانادا، شرایط آندره آ پیرلو روی نیمکت یوونتوس چندان مساعد نیست. یوونتوس در شرایط در حال حاضر در سری A در رتبه سوم واقع شده است و 10 امتیاز از اینتر صدرنشین عقب بوده و تقریبا شانسی برای فتح دهمین اسکودتوی متوالی ندارد. بعلاوه یووه اخیرا با شکست مقابل پورتو از لیگ قهرمانان حذف شد و اخباری مبنی بر احتنال برکناری پیرلو در خاتمه رقابت های فصل 2020-201 وجود دارد.

اما گاتزتا دلااسپورت از احتمال همکاری یوونتوس و زیدان از ابتدای فصل آینده خبر داده است. زیدان در حال حاضر در دوره دوم مسئولیت خود در رئال مادرید قرار داشته و در کل این مدت دو قهرمانی در لالیگا و سه قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورده است. قرارداد زیدان 48 ساله با رئال مادرید در خاتمه فصل آینده به خاتمه می رسد، اما اخبار مبنی بر احتمال قطع همکاری در خاتمه همین فصل بوده است.

زین الدین زیدان که در یبن سال های 1996 تا 2001 برای یوونتوس بازی می کرد، مورد توجه مدیران این باشگاه قرار گرفته و مذاکرات در صورت جدی شدن شایعه جدایی زیزو در خاتمه فصل، به شکل رسمی در تابستان دنبال خواهد شد. زین الدین زیدان در دوره اول حضور در رئال مادرید به برترین شکل ممکن از کریستیانو رونالدو بازی می گرفت و حضور این ستاره پرتغالی در یوونتوس ممکن است او را مجاب به مهاجرت به تورین بکند. اگرچه اخباری در خصوص بازگشت رونالدو به رئال مادرید شنیده شده، اما ممکن است او و زیدان فصل بعد اما در تورین با یکدیگر همکاری بکنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "زیدان و رونالدو به هم می رسند، اما نه در مادرید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیدان و رونالدو به هم می رسند، اما نه در مادرید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید