سخنگوی AFC: زود است فرمولی درباره شرکت تیم ها در لیگ قهرمانان اعلام کنیم

به گزارش وبلاگ سفر به کانادا، سخنگوی کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت خیلی زود است که این کنفدراسیون تصمیمی درباره سازوکار شرکت تیم ها در لیگ قهرمانان آسیا بگیرد.

سخنگوی AFC: زود است فرمولی درباره شرکت تیم ها در لیگ قهرمانان اعلام کنیم

به گزارش وبلاگ سفر به کانادا، کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) هفته گذشته پیشنهاد برگزاری مسابقات باشگاهی قاره آسیا در فصل 24ـ2023، از پاییز سال 1402 تا بهار سال 1403 را تأیید کرد، این در حالی است که تا شروع این رقابت ها، دو فصل از لیگ های بسیاری از کشورهای قاره آسیا از جمله ایران برگزار می گردد و این یعنی سهمیه ای میان تیم های برتر فصل 22ـ2021 این کشورها توزیع نخواهد شد.

نضال بحران، سخنگوی کنفدراسیون فوتبال آسیا در مورد سازوکار انتخاب تیم ها، برای شرکت در لیگ قهرمانان آسیا و AFC CUP فصل 24ـ2023 گفت: خیلی زود است که فرمولی رسمی برای شرکت تیم ها در این مسابقات اعلام کنیم و AFC هنوز هیچ تصمیمی درباره این موضوع نگرفته است.

وی با بیان اینکه الزامات تیم های شرکت کننده در تورنمنت های مختلف تغییر نمی کند، گفت: کنفدراسیون علاقه مند است فدراسیون های کشورها را در این تصمیم گیری درگیر کند تا تصمیمی با نتایج مثبت برای رقابت های قاره بگیرد.

لیگ قهرمانان آسیا 2022 از 18 فروردین تا 8 اردیبهشت سال 1401 برگزار می گردد که تیم های فولاد و سپاهان، نمایندگان ایران در این رقابت ها خواهند بود.

+

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "سخنگوی AFC: زود است فرمولی درباره شرکت تیم ها در لیگ قهرمانان اعلام کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سخنگوی AFC: زود است فرمولی درباره شرکت تیم ها در لیگ قهرمانان اعلام کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید