شوک عجیب لیونل مسی به هوادارانش

به گزارش وبلاگ سفر به کانادا، لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی جهانی فوتبال، تصمیمش را گرفته است؛ او قرار نیست در جام جهانی 2026 برای کشورش به میدان برود. به این ترتیب، او پنجمین و آخرین جام جهانی اش را در قطر تجربه نموده که خاتمه بسیار شیرینی برایش داشته است. او و هم تیمی هایش در فینال جام جهانی، فرانسه را شکست دادند و قهرمان جهان شدند. مسی برای جام بعدی که قرار است در آمریکا، مکزیک و کانادا برگزار گردد، آمادگی لازم را ندارد. او سال 2026، سی ونه ساله است و احتمالا اصلی ترین دلیلی که تصمیم گرفته جام جهانی بعدی را نباشد، همین مقوله سن و سال است.

شوک عجیب لیونل مسی به هوادارانش

هجده دسامبر 2022 بود که لئو با انجام یک بازی خاطره انگیز در فینال جام جهانی قطر، توانست آرژانتین را به بام جهان برساند و برای اولین بار بر کاپ قهرمانی این جام ارزشمند بوسه بزند. آن بوسه، به قرار، آخرین لمس لئو مسی و کاپ مجذوب کننده قهرمانی بود چرا که این فوق ستاره آرژانتینی در گفت وگویی که روز سه شنبه با یکی از شبکه های تلویزیونی چین داشته به طور رسمی اعلام نموده قصد ندارد در جام جهانی بعدی به میدان برود. دارنده 7 توپ طلا که همین سال جاری هم بیشترین بخت را برای توپ طلای هشتم دارد، در خصوص احتمال حضورش در جام جهانی بعدی می گوید: جام جهانی 2026؟ فکر نکنم در آن حضور داشته باشم. قطر، آخرین جام جهانی من بود.

لئو که به تازگی با جدایی از پاری سن ژرمن راهی MLS شده تا برای اینترمیامی بازی کند، در جامی که قرار است سال 2026 به میزبانی آمریکا و دو کشور دیگر برگزار گردد، غائب خواهد بود. او می گوید: به هرحال باید منتظر ماند و دید در آینده چه اتفاقی می افتد، ولی قاعدتا من در جام جهانی بعدی بازی نخواهم کرد.

درست است که این فوق ستاره آرژانتینی در زمان برگزاری جام جهانی بعدی 39 ساله می گردد، ولی هنوز از آلبی سلسته خداحافظی ننموده و محتمل است که کوپا آمریکا 2024 آخرین تورنمنتی باشد که در آن با پیراهن آرژانتین به میدان می رود.

فوریه گذشته بود که لیونل اسکالونی، سرمربی تیم ملی آرژانتین در ها را به روی مسی برای حضور در جام جهانی 2026 باز گذاشت. او گفت: از من می پرسید که مسی را در جام جهانی بعدی می بینیم؟ فکر می کنم بله. او هر زمان که تمایل داشته باشد، در این مورد تصمیم گیری می نماید.

منبع: فوتبال 360

منبع: فرارو

به "شوک عجیب لیونل مسی به هوادارانش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شوک عجیب لیونل مسی به هوادارانش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید