شکایت فوری سازمان لیگ از یک استقلالی ، تهدید سه استقلالی دیگر

به گزارش وبلاگ سفر به کانادا، سازمان لیگ فدراسیون فوتبال اعلام نمود از سرپرست مدیرعاملی استقلال شکایت نموده است.

شکایت فوری سازمان لیگ از یک استقلالی ، تهدید سه استقلالی دیگر

به گزارش وبلاگ سفر به کانادا حجت کریمی صبح امروز در یک برنامه زنده تلویزیونی اظهارات تندی نسبت به سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال داشت و جملاتی مثل سهیل مهدی کارمند افشین پیروانی است، سازمان لیگ فرار رو به جلو می نماید، سر استقلال را بریده اند و ... را بر زبان آورد که همین مسئله با واکنش سازمان لیگ روبرو شد.

سازمان لیگ فوتبال ایران سرپرست باشگاه استقلال را به علت تهمت و افترا به سازمان لیگ، مدیر مسابقات این سازمان و شورای تامین استان البرز به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال ارجاع داد.

در اطلاعیه سازمان لیگ آمده است: به علت اظهارات غیرمسئولانه حجت کریمی سرپرست باشگاه استقلال و بیان تهمت و افترا به سازمان لیگ فوتبال مبنی بر تبانی با شورای تامین استان البرز و بعلاوه تهمت و افترا به سهیل مهدی مدیر مسابقات سازمان لیگ مبنی بر اینکه مدیر مسابقات کارمند افشین پیروانی است به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال شکایت کرد.

در انتها سازمان لیگ عنوان نموده، ضمن تاکید بر داشتن نگاهی یکسان به همه باشگاه ها و رعایت بی طرفی از همه باشگاه ها می خواهد از پرداختن به حواشی مخرب و بیان مسائل غیرمسئولانه خودداری کنند.

روز گذشته نیز بیژن طاهری مدیر تیم و بهزاد غلامپور و خسرو حیدری، مربیان استقلال نیز از سوی سازمان لیگ تهدید شدند که در صورت تکرار اظهارات شان به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال شکایت می نماید.

منبع: همشهری آنلاین

به "شکایت فوری سازمان لیگ از یک استقلالی ، تهدید سه استقلالی دیگر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکایت فوری سازمان لیگ از یک استقلالی ، تهدید سه استقلالی دیگر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید