فال ابجد امروز آدینه 26 اسفندماه 1401؛ این کارهای ناتمام را به انتها برسانید

به گزارش وبلاگ سفر به کانادا، فال ابجد امروز آدینه 26 اسفندماه 1401؛ فال ابجد یکی از فال های بسیار جالب است که بر اساس 4 حرف الفبای فارسی انجام می گردد. در این فال مشاهده می کنید که 4 حرف الف، ب، ج، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می گردد.

فال ابجد امروز آدینه 26 اسفندماه 1401؛ این کارهای ناتمام را به انتها برسانید

وبلاگ سفر به کانادا |انسان ها همیشه در پی راهی برای فهمیدن آینده خود بوده اند؛ در ایران از قدیم الایام این عمل را با گرفتن انواع فال ها انجام می دهند.

به گزارش وبلاگ سفر به کانادا ؛ فال حروف ابجد از جمله فال های قدیمی ای است که هواداران خاص خودش را دارد. حروف اَبجَد، شیوه ای برای مرتب سازی حروف زبان عربی است که برپایه الفبای اولیه خط فنیقی، مرتب شده اند. گاهی این شیوه در شماره گذاری موارد یا صفحات به کار می رود.

از الفبای ابجد برای متناظر کردن اعداد و واژه ها نیز استفاده می شود. به این ترتیب که برای هر حرف واژه ای که بخواهند به عدد تبدیلش نمایند، عدد متناظر را از جدول زیر برمی دارند و اعداد به دست آمده را جمع می زنند. برای نمونه در این روش، واژهٔ علی برابر با 110 می شود بعلاوه یاعلی برابر با 121 می باشد.

فال ابجد یکی از فال های بسیار جالب است. فال ابجد بر اساس 4 حرف الفبای فارسی انجام می شود. در فال ابجد مشاهده می کنید که 4 حرف الف، ب، ج، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می شود. فال ابجد را بسکمک به دانیال نبی نسبت می دهند.

برای فال حروف ابجد به هر ماه طالعی نسبت داده اند که اسامی این ماه ها به ترتیب عبارت هستند از:

حمل

ثور

جوزا

سرطان

اسد

سنبله

مقدار

عقرب

قوس

جدی

دلو

حوت

در ادامه، فال ابجد امروز 26 اسفند ماه را برای متولدین هر ماه آوردیم، با ما همراه باشید:

فروردین: آ ب د

الان زمان این است که از بیان احساسات درونی تان بپرهیزید چرا که ممکن است به خودتان نیز آسیب وارد کند. خوشبختانه، تصمیم خستگی ناپذیر شما برای بیان کردن افکارتان ممکن است توجه دیگران را به خود جلب نموده و باعث شود تا دیگران را نیز از شما پیروی نمایند.

اردیبهشت: ب آ د

فقط قبل از اینکه واکنش نشان دهید آنالیز کنید و ببینید چه چیزی مناسب آن موقعیت است. شما نمی توانید احساسات تان را کنترل کنید، اما می توانید کوشش کنید تا در مواقع سخت و سخت کمی بر خود مسلط شوید.

خرداد: آ آ د

بدون اینکه لازم باشد به کسی دروغ بگویید. دیگران شما را محبت آمیز تر می یابند و شایداز کارشان فاصله بگیرند تا کمی با شما صحبت نمایند. به یاد داشته باشید که برترین کاری که می توانید بکنید این است که با دل و جان به صحبت های دیگران گوش فرا دهید.

تیر: د ب د

مسئله این است که شما چگونه درک و فهم عادی خود را بکار می گیرید تا ارزش تان را در یک کار تیمی به دیگران نشان دهید؛ نگران مطرح کردن یا کار خاصی برای معرفی کردن خود نباشید. زیرکانه ترین سیاست شما این است که قابلیت های خود را بشناسید و اعتماد به نفس تان را تقویت کنید!

مرداد: ج د ج

توانایی شما برای واقع بین بودن چیزی است که دیگران بیش از هر چیز دیگری از شما یاد می گیرند، و خوشبختانه این چیزی است که شما می توانید به آن ها بدهید بدون اینکه کوشش اضافی نشان دهید.

شهریور: د ج آ

دوست دارید کاری انجام دهید که بیشترین اهمیت را برای تان دارد، پس تا کارتان به سرانجام نرسیده آن را رها نکنید. از گرفتن تایید و تصدیق دیگران بپرهیزید؛ در عوض به وجدان و غریزه تان اعتماد نموده و اجازه دهید آن ها شما را هدایت نمایند. اگر اعمال شما از صمیم قلب تان باشد، دیگر کسی به شما نمی گوید چرا کارتان را همین الان به سرانجام نرساندید.

مهر: ج آ آ

اگر همیشه در پی انجام دادن کارتان بوده اید، اکنون آماده اید که سرعت تان را کند نموده و کمی استراحت کنید. با این حال، هنوز اگر دوستان احتیاج به کمک شما داشته باشند آن ها را کمک می دهید. فقط این کار را با بی میلی نکنید. این کار را بکنید، چون از ته دل می خواهید!

آبان: آ د ج

اگرنخواهید دیگران شما را به عنوان کسی ببینند که از حرفش برمی شود، الان زمان خوبی است که احساسات خود را پنهان نموده و فقط کارتان را بکنید. فعلا کار های زیادی برای انجام دادن دارید؛، اما نگران نباشید، شما همیشه می توانید درباره احساسات و افکار درونی تان صحبت کنید.

آذر: د آ ب

معمولا آذرماهی ها دوست ندارند که به کسی اجازه دهند به جای آن ها تصمیم بگیرد، اما حالا آرزو های محقق نشده شما می تواند تاثیر منفی بر توانایی تصمیم گیری شما داشته باشد. فقط به یاد داشته باشید که پذیرفتن پند و عبرت دیگران چیزی از شما کم نمی کند. در نهایت، شما تنها کسی هستید که باید انتخاب کنید!

دی: آ آ د

به جای اینکه مشتاق یاد گرفتن هرچیزی که می بینید باشید، روی آن مسائلی تمرکز کنید که نقش اساسی در زندگی شما ایفا می نمایند. تسلیم ملال و سستی نشوید؛ اهل عمل باشید و کار های ناتمامی را که مربوط به محل کار یا خانه تان است را شناسایی و به سرانجام برسانید.

بهمن: د ج ب

مراقب باشید که تنبلی نکنید چرا که در نهایت مجبورید که به سرعت خود بیفزایید. می توانید همچنانکه اوقات خوشی را سپری می کنید، پیشرفت مهمی نیز داشته باشید. لیستی از کارهایتان تهیه کنید، اما از قلم نیاندازید که کمی هم زمان فراغت برای خود در نظر بگیرید. مسلما به نتیجه خوبی خواهید رسید. امتحان کنید!

اسفند: ب آ د

متاسفانه، ممکن است شرایط با شما همراهی ننمایند، به این ترتیب شما احتیاج خواهید داشت که به فکر حل مسائل و مسائل غیر قابل انتظار باشید. علاوه بر این، شما اکنون می توانید یک پیشرفت اساسی در کارتان داشته باشید. پس یک نفس عمیق کشیده و گام محکمی برای شروع روز خود بردارید.

منبع: فرادید

به "فال ابجد امروز آدینه 26 اسفندماه 1401؛ این کارهای ناتمام را به انتها برسانید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فال ابجد امروز آدینه 26 اسفندماه 1401؛ این کارهای ناتمام را به انتها برسانید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید