فقط مدل استاندارد گلکسی نوت 20 از نمایشگر تخت بهره می برد

به گزارش وبلاگ سفر به کانادا، چند روز قبل شایعه ای منتشر شد که گلکسی نوت 20 با نمایشگر تخت روانه بازار می گردد. اما در گزارش موردنظر به این موضوع اشاره نشده بود که آیا مدل عظیم تر یعنی گلکسی نوت 20 پلاس هم از چنین نمایشگری بهره می برد؟

فقط مدل استاندارد گلکسی نوت 20 از نمایشگر تخت بهره می برد

حالا بر اساس اطلاعات جدید می توانیم بگوییم که فقط مدل استاندارد گلکسی نوت 20 مبتنی بر چنین نمایشگری خواهد بود. ظاهرا این نمایشگر از نوع 2.5D است که به وجود انحنای اندک در لبه ها اشاره دارد. به نظر می رسد می توانیم انتظار نمایشگر مشابه با گلکسی نوت 10 لایت را داشته باشیم با این تفاوت که احتمالا دارای حاشیه های باریک تری خواهد بود.

در همین حال، کاربران هوادار نمایشگرهای خمیده هم می توانند گلکسی نوت 20 پلاس را خریداری نمایند. باید خاطرنشان کنیم معمولا بسیاری از هواداران قلم S Pen، استفاده از نمایشگرهای تخت را ترجیح می دهند. به همین دلیل مدل استاندارد نوت 20 می تواند نظر این دسته از کاربران را جلب کند.

اما از طرف دیگر، به نظر می رسد فقط مدل پلاس نوت 20 همراه با نمایشگر 120 هرتز مبتنی بر فناوری LTPO به دست کاربران می رسد. به همین خاطر کاربران برای خرید یکی از این دو مدل، به غیر از بحث اندازه و قیمت، باید مسائل مهم دیگری را در نظر بگیرند.

گفته می گردد هر دو گوشی طی یک رویداد در تاریخ 5 آگوست (15 مرداد) معرفی می شوند و در کنار این خانواده، باید انتظار رونمایی از گوشی تاشو گلکسی فولد 2 را هم داشته باشیم.

منبع: SamMobile

منبع: دیجیکالا مگ

به "فقط مدل استاندارد گلکسی نوت 20 از نمایشگر تخت بهره می برد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فقط مدل استاندارد گلکسی نوت 20 از نمایشگر تخت بهره می برد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید