مرادی: هدفم تکرار مدال طلای لندن در پارالمپیک توکیو است

به گزارش وبلاگ سفر به کانادا، ملی پوش پارا وزنه برداری گفت: می خواهم مدال طلای پارالمپیک لندن را در بازی های توکیو تکرار کنم.

مرادی: هدفم تکرار مدال طلای لندن در پارالمپیک توکیو است

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ سفر به کانادا، نادر مرادی متولد شهریورماه سال 1361 در تهران است که ورزش پارا وزنه برداری را از سال 1379 پس از آشنایی با علی صادق زاده ملی پوش سابق این رشته شروع کرد. او در همین سال توانست اولین مدال طلا خود را در مسابقات استانی بدست آورد و از 10 سال پیش به عضویت تیم ملی درآمد و در بازی های پارالمپیک 2012 لندن مدال طلا را از آن خود کرد.

مرادی اکنون در دسته 72 کیلوگرم برای بازی های پارالمپیک توکیو آماده می گردد.

ملی پوش پارا وزنه برداری در تبادل نظر با سایت فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین اعلام کرد: در این مدت که شیوع بیماری کرونا باعث لغو اردوها و تعطیلی باشگاه ها شده است، تمرینات بدنسازی و کار با وزنه را در منزل پیگیری کردم تا زمان بازگشایی اردوها، با مشکل افت آمادگی جسمانی روبرو نشوم و فرایند گذشته را ادامه دهم.

وی ادامه داد: از زمانی که ورزش را شروع کردم ابتدا خانواده و سپس همسرم مشوق و حامی اصلی من بودند و امیدوارم بتوانم با تکرار مدال طلای لندن در پارالمپیک توکیو حمایت و زحمات آنها و کادر فنی تیم ملی را جبران کنم.

مرادی اضافه نمود: ابتدا در دسته وزنی 56 کیلوگرم وزنه می زدم اما در حال حاضر در دسته 72 فعالیت دارم و در مدت زمانی که در تیم ملی حضور داشتم توانستم علاوه بر طلای پارالمپیک لندن، مدال طلای مسابقات قهرمانی دنیا مکزیک، مدال نقره قهرمانی دنیا قزاقستان و عنوان نایب قهرمانی بازی های پاراآسیایی جاکارتا را بدست آورم.

ملی پوش پارا وزنه برداری گفت: به تمام افراد دارای معلولیت پیشنهاد می کنم براساس علاقه و کلاسبندی پزشکی خود وارد یکی از رشته های ورزشی جانبازان و معلولین شوند چرا که ورزش، باعث می گردد از گوشه نشینی و انزوا رهایی پیدا نمایند و با ورود به جامعه حس افتخار آفرینی و ایستادن روی سکوی قهرمانی را تجربه نمایند.

در انتها نظر ملی پوش پارا وزنه برداری کشورمان را درباره این واژه ها جویا شدیم:

پارا وزنه برداری:

عاشق این رشته ورزشی هستم

ورزش:

امر لازم در زندگی

پارالمپیک:

قله افتخار در ورزش معلولین است

مدال طلا:

آرزوی هر ورزشکار

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "مرادی: هدفم تکرار مدال طلای لندن در پارالمپیک توکیو است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرادی: هدفم تکرار مدال طلای لندن در پارالمپیک توکیو است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید