ملکیان: استقلال با این انسجام تیمی شانس اول قهرمانی است، مسائل فنی، تنها فاکتور برد در دربی نیست

به گزارش وبلاگ سفر به کانادا، مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد که آبی پوشان تهرانی جدی ترین مدعی کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر هستند.

ملکیان: استقلال با این انسجام تیمی شانس اول قهرمانی است، مسائل فنی، تنها فاکتور برد در دربی نیست

فرد ملکیان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ سفر به کانادا، در مورد پیروزی آبی پوشان برابر صنعت نفت و ثبت رکورد 22 بازی بدون شکست گفت: استقلال در سال های گذشته هیچ وقت با چنین شرایط خوبی روبرو نبوده و قطعاً این نتایج باعث خوشحالی ما و طرفداران است. امیدوارم این فرایند خوب ادامه داشته باشد تا استقلال بعد از چند سال قهرمان لیگ گردد.

وی با اشاره به شرایط فنی استقلال عنوان نمود: نکته مهم، انسجام تیمی این تیم در دفاع و حمله است. تیمی که می خواهد قهرمان گردد باید در خط دفاعی شرایط خوبی داشته باشد که استقلال این فاکتور را دارد. کادر فنی این تیم به خوبی حریفان را بررسی می نماید و 22 هفته نباختن به هیچ عنوان نمی تواند اتفاقی باشد. استقلال در دفاع و حمله می داند که دنبال چه چیزی است و عملکرد استقلال از لحاظ نتیجه گیری و تاکتیک تیمی کاملاً قابل دفاع است.

ملکیان در مورد دربی روز پنجشنبه و اینکه آیا استقلال می تواند از این بازی 3 امتیاز را بگیرد، گفت: در دربی مسائل فنی نمی تواند تنها فاکتور برای برنده شدن باشد. تیمی که بازیکنانش تمرکز بیشتری داشته و از لحاظ روحی هم در شرایط ایده آلی باشند، شانس خوبی برای برد خواهد داشت. استقلال در برترین شرایط است و شانس خوبی برای برد دارد ولی پرسپولیس هم هم تیم خوبی است و استقلال باید برابر این حریف پرقدرت، با تمرکز و باهوش بازی کند. هدف استقلال حفظ همین اختلاف امتیاز یا بیشتر کردن آن است و امیدوارم به هدفش برسد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "ملکیان: استقلال با این انسجام تیمی شانس اول قهرمانی است، مسائل فنی، تنها فاکتور برد در دربی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملکیان: استقلال با این انسجام تیمی شانس اول قهرمانی است، مسائل فنی، تنها فاکتور برد در دربی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید