مینگ-چی کو: اپل تا سال 2025 از عینک های واقعیت افزوده رونمایی می نماید

به گزارش وبلاگ سفر به کانادا، مینگ-چی کو، تحلیلگر مشهور محصولات اپل، ساعاتی قبل در جدیدترین گزارش خود پیش بینی نموده که اپل در اواسط سال 2022 از هدست واقعیت مجازی و افزوده رونمایی می نماید و تا سال 2025 هم شاهد رونمایی از عینک های واقعیت افزوده خواهیم بود.

مینگ-چی کو: اپل تا سال 2025 از عینک های واقعیت افزوده رونمایی می نماید

او همچنین پیش بینی نموده که اپل تا سال 2030-2040 لنزهای چشمی را هم عرضه خواهد نمود. او گفته که اگرچه هدست ها در زمینه واقعیت مجازی و افزوده انجام وظیفه خواهند کرد، اما عینک ها و لنزها مختص اپلیکیشن های واقعیت افزوده هستند. به گفته مینگ-چی کو، مدل های اولیه هدست اپل حدود 200 تا 300 گرم وزن دارند ولی در نهایت اپل هدست 100 تا 200 گرمی را راهی بازار خواهد نمود. به دلیل طراحی پیچیده این هدست، این گجت با قیمت حدود 1000 دلار به دست کاربران خواهد رسید.

همچنین به نظر می رسد این هدست از نمایشگرهای Micro-OLED ساخت سونی بهره می برد. آقای کو بر این باور است که این هدست از توان پردازشی و حافظه داخلی مستقلی بهره می برد و برای انجام وظایف خود نیازی به بهره گیری از آیفون ندارد. گفته می گردد این هدست تجربه کاربری بسیاری بهتری را نسبت به نمونه های موجود در بازار به ارمغان می آورد.

از ویژگی های احتمالی این هدست می توانیم به امکان بهره گیری از سرویس هایی مانند اپل تی وی پلاس و اپل آرکید اشاره کنیم که جذابیت آن را دوچندان خواهد نمود. مینگ-چی کو اعلام نموده که هنوز مدل اولیه عینک هوشمند اپل ساخته نشده است. درباره لنزهای چشمی هم غیر از احتمال ارائه آن ها در سال های بین 2030 تا 2040 اطلاعات بیشتری ارائه نشده است.

طی سال های گذشته اپل توجه زیادی به واقعیت مجازی و افزوده نشان داده و باید ببینیم بالاخره این محصولات چه زمانی راهی بازار می شوند. به نظر شما آیا اپل با این کار می تواند انقلابی در این حوزه به وجود بیاورد؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با ما و دیگران در میان بگذارید.

  • آیا اپل می تواند عینک هوشمندش را به عنوان جایگزین آیفون معرفی کند؟

منبع: MacRumors

منبع: دیجیکالا مگ

به "مینگ-چی کو: اپل تا سال 2025 از عینک های واقعیت افزوده رونمایی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مینگ-چی کو: اپل تا سال 2025 از عینک های واقعیت افزوده رونمایی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید