نرده سنگی راه پله اصفهان

به گزارش وبلاگ سفر به کانادا، نرده سنگی برای راه پله یکی از مهم ترین موارد مصرف در هر ساختمانی می باشد حال این ساختمان مسکونی یا تجاری باشد.

نرده سنگی راه پله اصفهان

نرده سنگی در ساختمان های قدیمی

نرده ها در جنس های مختلفی فراوری می شوند از چوب و فلز ها مختلف گررفته تا نرده های سنگی که در اصفهان معمولا فراوری می گردد. نرده های سنگی از قدیم مورد استفاده در ساختمان ها قرار میگرفته است ولی به مرور و به خاطر تنوع بالا در فلز و چوب جایگاه خود را در صنعت ساختمان سازی از دسته داده و کم رنگ شده بودند. البته قیمت بالای آن نیز نسبت به دیگر مصالح بی تاثیر نبوده است.

نرده سنگ ها در ساختمان های امروزی

با توجه به پیشرفت در صنعت فراوری سنگ کشور و وجود دستگاه های مختلف برای برش و شکل دهی به سنگ های طبیعی نرده سنگ های نوی از جنس های مختلفی از سنگ در کارخانه فراوری می گردد. از طرفی به خاطر دستگاه های تمام اتوماتیک احتیاج به کارگر زیاد نبوده و قیمت این محصولات نسبت به دیگر متریالی که در ساختمان به عنوان نرده راه پله استفاده می گردد کم تر و به صرفه تر شده است.

چرا از نرده های سنگی استفاده کنیم؟

- زیبایی در یکدست بودن

در 85% راه پله های ساختمان ها از سنگ برای پوشش پله استفاده نموده اند. سنگ پله یک سنگ طبیعی بوده و از همان سنگ میتوان نرده آن را برای نرده استفاده کرد. این هماهنگی در معماری امروزه تاثیر زیادی دارد.

- مقاومت نرده سنگ

نرده سنگ ها مقاومت خوبی در برابر ضربه و فشار دارند و همین باعث شده بدون ترس از شکستن و خراب شدن در اثر سایش یا شست و شو در راه پله ها مورد استفاده قرار گیرد.

- اثری هنری

سنگ های نرده نفیسی در بازار سنگ کشور وجود دارد که واقعا جنبه هنری دارند و در آن نقش های زیبایی بوجود آمده است. این نقش های هنری در سنگ باعث بالا رفتن ارزش ساختمان شما نیز می گردد و به مرور زمان قدمت نرده نیز باعث بالا رفتن ارزش آن می گردد.

- سنگ هیچ وقت قدیمی نمی گردد..

نرده ای که از جنس سنگ باشد هیچ وقت قدیمی نمی گردد. این باعث می گردد در طول زمان شما از آن خسته نشده و هر روز نقش و زیبایی نو در آن بیابید.

نرده سنگ هایی مثل چوب یا آهن و… به مرور زمان قدیمی شده و از ارزش آن نیز کم می گردد.

- ابعاد مختلف

نرده های سنگی در ابعاد مختلفی فراوری میشوند. در عرض و طول و ارتفاع این نرده ها تنوع بسیار است. شما می توانید هر ابعاد و هر سایزی از سنگ میخواهید را انتخاب کنید.

- رنگ بندی بالا

رنگ بنید در این محصولات به میزان طبیعت خداوند است. شما میتوانید هر رنگی که در طبیعت را مشاهده می کنید را در سنگ جست و جو کنید. سنگ های نرده از جنس های متنوعی مثل سنگ های تراورتن و مرمریت و گرانیت و حتی مرمر فراوری میگردد. هر کدام از این جنس های سنگ با داشتن کلی رنگ بندی طبیعی و حتی نقش و طرح های خداوند در سنگ شما را برای انتخاب حتی دچار شک و تردید می نماید و این یکی از شیرین ترین انتخاب های زندگی شماست.

- سفارشی سازی

حال در سرانجام این مطلب میخواهم بزرگترین ویژگی این نرده های سنگی را به شما معرفی کنم و این سفارش سازی این نوع محصولات می باشد. شما طرح و نقش و میزان مورد نظر خود را می توانید به سایت ایران سنگ سفارش داده و از آن ها بخواهید طبق سلیقه شما برای شما نرده مخصوص را طراحی و برش دهند. ایران سنگ در اصفهان فراوری کننده انواع نرده های سنگی می باشد و این سایت به پشتوانه صنایع سنگ ایران تنوع بالایی از سنگ را برای مشتریان خود در سایت قرار داده است که شما هم می توانید به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری خرید کنید.

منبع: اتاق

به "نرده سنگی راه پله اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نرده سنگی راه پله اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید