نفت آبادان همه را با هم دارد؛ از بازی زیبا تا امتیازات خوب

به گزارش وبلاگ سفر به کانادا، خبرنگاران/خوزستان تیم فوتبال نفت آبادان بر خلاف فصل های گذشته لیگ برتر، در لیگ بیستم هم خوب بازی می کند و هم خوب امتیاز می گیرد.

نفت آبادان همه را با هم دارد؛ از بازی زیبا تا امتیازات خوب

از پروفایل ما وبلاگ بخار دیدن نمایید.

تیم صنعت نفت آبادان در لیگ بیستم به صورتی بازی می کند که پیشکسوتان و مردم فوتبال فهم خوزستانی و آبادانی از تماشای 90 دقیقه بازی این تیم مقابل حریفان لذت می برند. موضوعی که بارها پیشکسوتان خوزستانی نیز به آن اشاره داشته اند و از کار این تیم آبادانی تمجید کرده اند.

به گزارش وبلاگ سفر به کانادا، نفت بر خلاف اینکه دقیقه 90 شرایط حضورش در لیگ بیستم فراهم شد و اقدام به انتخاب سرمربی و جذب بازیکن کرد، تا خاتمه هفته دهم لیگ بیستم به 18 امتیاز دست پیدا کرده است و با تفاضل گل کمتر نسبت به استقلال در رده دوم واقع شده است. رده ای که حاصل احیای بازیکنان خوزستانی و حتی غیربومی ها مثل رضا خالقی فر و جوانگرایی، مدیریت بودجه و تفکر درست پورموسوی در به کارگیری نیروهای خود بوده است.

اما نکته مهم در بازی های این فصل نفت آبادان تا این جای لیگ برخلاف فصل های قبل این است که این تیم در تمام بازی های خانگی خود برنده میدان بوده و به هیچ حریفی باج نداده است. نکته مهم تر این است که آبادانی ها در بیشتر بازی هایشان، نیمه مربیان را برنده شده اند و این یعنی پورموسوی برای تمام دقایق بازی، برنامه دارد و تیم با انگیزه اش تا خاتمهی بازی به شکست فکر نمی کند. آن هم در حالی که بیشتر بازیکنان این تیم جوان بوده و شاید تحت تاثیر جو مسابقه قرار بگیرند که در این چند بازی نه تنها بر جو مسلط بوده اند، بلکه با حضور به موقع در کار تیمی، نگذاشته اند نفت دست خالی از زمین خارج شود.

نفتِ لیگ بیستم تا این جای رقابت ها ضمن اینکه بازی های تماشاگرپسندی را به نمایش گذاشته و برای حریفان خود خط و نشان کشیده، امتیازات ارزشمندی اندوخته است، امتیازاتی که مطمئنا در ادامه لیگ بسیار به درد این تیم خواهند خورد.

البته نباید از این مهم نیز غافل ماند که باتوجه به اینکه نفت پیش از شروع لیگ حتی یک اردوی آماده سازی کامل نداشت و دوران بدنسازی مناسبی را پشت سر نگذاشت، ممکن است در ادامه لیگ با مشکلاتی روبرو شود. مشکلاتی که شاید در کار این تیم خلل ایجاد کند. اما فعلا این تیم آنقدر خوب بازی می کند که شاید کسی خیلی به بی پولی نفت و پشت سر نگذراندن دوران بدنسازی کامل تیم، فکر هم نکند. شاید الان مردم آبادان به بیشترین چیزی که فکر می کنند، سهمیه آسیایی و تثبیت جایگاه نفت در بالای جدول باشد.

باید دید صنعت نفتی ها در ادامه لیگ می توانند فرایند خوب خود را تداوم ببخشند یا مشکلاتی ناگهانی ممکن است بر سر راه موفقیت این تیم، مانع ایجاد کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "نفت آبادان همه را با هم دارد؛ از بازی زیبا تا امتیازات خوب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نفت آبادان همه را با هم دارد؛ از بازی زیبا تا امتیازات خوب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید