هنرمندان سالخورده بدون محدودیت عضو صندوق اعتباری هنر می شوند

به گزارش وبلاگ سفر به کانادا، به گزارش خبرنگار خبرنگاران در بندرعباس، اسمعیل جهانگیری در جمع هنرمندان رودانی در خصوص حمایت های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از هنرمندان، مطرح نمود: هنرمندان بالای 60 سال با ارسال رزومه بدون محدودیت، عضو صندوق اعتباری هنر می شوند و دیگر هنرمندان در چارچوب قانون و با استمرار در فعالیت هنری می توانند عضو صندوق اعتباری هنر شوند.

هنرمندان سالخورده بدون محدودیت عضو صندوق اعتباری هنر می شوند

وی با اشاره به شهدا و رزمندگان هنرمند این شهرستان ادامه داد: مهاجرت هنرمندان از رودان بسیار زیاد است و قرار نیست کسی خارج از این جغرافیا بیاید و برای زادگاهتان کار کند، خودتان باید به فکر خودتان باشید، همین جا بمانید و برای آبادی شهرتان تلاش کنید.

جهانگیری در خصوص کمبود سالن های نمایش گفت: موضوع پلاتوی نمایش یک مشکل در سراسر استان است که در حال پیگیری آن هستیم و ما آمادگی اعزام اساتید برای برگزاری کارگاه های آموزشی را داریم و آماده ایم تا برای فرهنگ ایرانی و اسلامی هزینه کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان در پایان این سفر ضمن بازدید از پلاتوی در حال ساخت رودان با تعدادی از روسای انجمن های شهرستان و هنرمندان دیدار و گفتگو کرد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "هنرمندان سالخورده بدون محدودیت عضو صندوق اعتباری هنر می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هنرمندان سالخورده بدون محدودیت عضو صندوق اعتباری هنر می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید