هیئت مدیره شرکت آسان پرداخت پرشین تغییر کرد

به گزارش وبلاگ سفر به کانادا، خبرگزاری خبرنگاران- صبح امروز (چهارشنبه 27 بهمن ماه 1400) دو مجمع فوق العاده و عادی به طور فوق العاده شرکت آسان پرداخت پرشین برای سال مالی 1400 برگزار شد.

هیئت مدیره شرکت آسان پرداخت پرشین تغییر کرد

به گزارش وبلاگ سفر به کانادا ، در این مجمع با حضور (آنلاین و حضوری) بیش از 85 درصدی صاحبان سهام، دستور جلسه انتخاب اعضای هیات مدیره مطرح شد و با رای اعضای حاضر در مجمع، شرکت های سامانه های نرم افزاری دنیز یک، سامانه های نرم افزاری دنیز دو، سامانه های نرم افزاری دنیز سه، مسعود شیرزادی به نمایندگی شرکت توسعه فناوری های نوین و مسعود فتحی به نمایندگی از شرکت صندوق رفاه و تامین آتیه کارکنان بانک کشاورزی به عنوان اعضای حقیقی و حقوقی هیات مدیره برای مدت باقیمانده از دوره دو ساله انتخاب شدند.

همچنین مجمع فوق العاده آپ با دستور جلسه تغییر محل قانونی شرکت برگزار و با تصویب سهامداران، آدرس قانونی شرکت از محل زنجان، گاوازنگ، بلوار ثبوتی، پارک علم و فناوری، پلاک 4 به تهران، شهر پردیس، پارک علم و فناوری، خیابان نوآوری 7، پلاک 72 ، تغییر یافت.

در ادامه این مجمع، محمدرضا اسکندریون رئیس مجمع در پاسخ به سوال یکی از سهامداران در خصوص چرایی افت نسبی سهام آپ در بورس گفت: متاسفانه این افت تنها شامل آپ نیست و به طور کلی شرایط بازار سرمایه فرایند خوبی را نداشته است و در نتیجه تحت تاثیر این شرایط، بیشتر شرکت های سهامی عام، با افت قیمت روبرو شده اند. وی در ادامه با اشاره به اینکه افت سهام افت مربوط به فعالیت های شرکت نیست گفت: امیدواریم با تدابیر سیاست گذاران، حال عمومی بازار سرمایه بهتر شود.

منبع: خبرگزاری آریا

به "هیئت مدیره شرکت آسان پرداخت پرشین تغییر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیئت مدیره شرکت آسان پرداخت پرشین تغییر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید