وقتی هوش مصنوعی گیج می گردد و اشتباه های مضحک و چه بسا خانمان براندازی انجام می دهد!

به گزارش وبلاگ سفر به کانادا، فناوری هوش مصنوعی به مقدار زیادی در اختیار کاربران انتهایی قرار گرفته است. در اپلیکیشن ها و برنامه های آموزش زبان های خارجی، از ربات ها برای آموزش زبان انگلیسی استفاده می گردد و شرکت هایی مانند تسلا و آمازون اکنون روبات هایی در انبارهای خود دارند گه با هوش مصنوعی کالاها را برای مشتری های گردآوری و بسته بندی و ارسال می نمایند. یکی از معروف ترین ربات های دنیا، سوفیا ، حتی با CNBC مصاحبه نموده و می تواند یک مکالمه تاثیرگذار داشته باشد. برنامه های ویرایش عکس و تولیدنماینده عکس انبوهی هم در حال حاضر از هوش مصنوعی استفاده می نمایند.

وقتی هوش مصنوعی گیج می گردد و اشتباه های مضحک و چه بسا خانمان براندازی انجام می دهد!

اما هوش مصنوعی هنوز رخنه هایی دارد و بعضی چیزها را نمی تواند درست تجزیه و تحلیل کند. بیشتر به خاطر اینکه ماده خامی که به خورد برنامه داده می گردد داده ها و عکس ها درست و حسابی و نه عکس هایی با سایه و روشن و پرسپکتیو گیج کننده هستند. پس اگر هوش مصنوعی را با این عکس ها یا داده ها روبرو کنیم، نباید انتظار پاسخ خوب داشته باشید!

در زیر، تعدادی از بدترین خطاهای فناوری هوش مصنوعی را می بینید. هوش مصنوعی به اصطلاح زور خودش را زده، اما خطاهای غیرقابل بخششی نموده!

منبع: یک پزشک

به "وقتی هوش مصنوعی گیج می گردد و اشتباه های مضحک و چه بسا خانمان براندازی انجام می دهد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وقتی هوش مصنوعی گیج می گردد و اشتباه های مضحک و چه بسا خانمان براندازی انجام می دهد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید