شروع ثبت نام اعضای هیئت علمی، طلاب و دانشجویان برای دریافت بن اعتباری خرید کتاب

به گزارش وبلاگ سفر به کانادا ، به نقل از ستاد خبری دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، خانه کتاب و ادبیات ایران به نمایندگی از معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای سیاست های ترویج کتاب و کتابخوانی و حمایت از نشر کشور در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران اقدام به توزیع بن اعتباری خرید کتاب برای اعضای هیئت علمی، طلاب و دانشجویان سراسر کشور می نماید.

شروع ثبت نام اعضای هیئت علمی، طلاب و دانشجویان برای دریافت بن اعتباری خرید کتاب

از این رو اعضای هیئت علمی، طلاب و دانشجویان سراسر کشور می توانند از چهارشنبه (بیست ودوم دی ماه 1400) برای دریافت بن خرید کتاب به آدرس ketab.ir مراجعه نموده و ثبت نام نمایند.

لازم به ذکر است؛ سقف یارانه اعتباری خرید کتاب برای دانشجویان و طلاب 250 هزار تومان است که از این میزان 60 درصد، معادل 150 هزار تومان سهم مشارکت دانشجویان و طلاب بوده و 40 درصد معادل 100 هزار تومان سهم معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با مشارکت بانک صادرات ایران است. بعلاوه سقف یارانه اعتباری خرید کتاب برای اعضای هیئت علمی 500 هزار تومان است که از این میزان50 درصد معادل 250 هزار تومان سهم عضو هیئت علمی و 50 درصد معادل 250 هزار تومان نیز برعهده معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با مشارکت بانک صادرات ایران خواهد بود.

یارانه خرید کتاب (بن کتاب) به صورت اعتبار خرید به کد ملی متقاضیان اختصاص پیدا می نماید. بنابراین برای ثبت نام احتیاج به واریز وجه نیست و سهم خریدار از یارانه اعتبار خرید کتاب هنگام خرید کتاب محاسبه و کسر خواهد شد.

با توجه به بودجه اختصاص یافته و سقف اعتباری مشخص شده برای هر استان، اولویت ثبت نام با متقاضیانی است که زودتر ثبت نام نموده اند. بدیهی است پس از تکمیل ظرفیت و اعتبار استان، امکان ثبت نام متقاضیان نو نخواهد بود.

لطفا فرآیند ثبت نام را تا دریافت این پیامک یارانه خرید کتاب روی کد ملی شما شارژ شد ادامه دهید تا عملیات ثبت نام و خرید قطعی و ثبت گردد. هر کد ملی تنها یکبار مجاز به دریافت یارانه خرید کتاب (بن کتاب) است. هنگام ثبت نام، شماره تلفن همراه باید فعال، در دسترس و در اختیار شخص ثبت نام نماینده (کد ملی خریدار) باشد.

دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از سوم بهمن ماه شروع می گردد و تا دهم بهمن ماه 1400 به مدت هشت روز ادامه خواهد داشت. علاقه مندان برای بازدید و خرید کتاب می توانند به ketab.ir مراجعه نمایند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "شروع ثبت نام اعضای هیئت علمی، طلاب و دانشجویان برای دریافت بن اعتباری خرید کتاب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع ثبت نام اعضای هیئت علمی، طلاب و دانشجویان برای دریافت بن اعتباری خرید کتاب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید