اعلام آخرین شرایط وزیر ورزش؛ سطح هوشیاری سجادی 8 است

به گزارش وبلاگ سفر به کانادا، آخرین شرایط وزیر ورزش و جوانان و سایر مصدومان سانحه سقوط بالگرد در کرمان اعلام شد.

اعلام آخرین شرایط وزیر ورزش؛ سطح هوشیاری سجادی 8 است

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ سفر به کانادا، دکتر محمد صابری رئیس اورژانس استان کرمان درباره آخرین شرایط مصدومان سانحه سقوط بالگرد در شهر بافت گفت: از 18 مصدومی که به بیمارستان منتقل شدند، دو نفر شب گذشته و بعلاوه مدیرکل استان یزد صبح امروز ترخیص شدند. 15 نفر نیز در بیمارستان تحت نظر هستند.

وی ادامه داد: مدیران کل ورزش و جوانان استان های تهران و آذربایجان شرقی که دیشب سطح هوشیاری پایین داشتند، این هوشیاری امروز به سطح خوب و به عدد 15 است و صحبت می کردند.

صابری در باره آخرین ضعیت حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان گفت: وزیر و پاریزی مدیرکل استان کرمان کماکان شرایط دیشب را دارند. سطح هوشیاری آن ها 8، 9 است، ولی درباره آن ها جای نگرانی وجود ندارد و ان شاءالله کم کم بهبودی حاصل خواهد شد. سایر مصدومان که شکستگی داشتند، حال عمومی شان مساعد است. همه آن ها تحت نظر بوده و هوشیار هستند. جای نگرانی وجود نداد و برخی از آن ها احتیاج به جراحی دارند که همکاران ما از صبح امروز جراحی ها را شروع نموده اند.

رئیس اورژانس استان کرمان عنوان نمود: احتیاجی به انتقال مصدمان به شهر های دیگر وجود ندارد. تمام امکانات و پزشکان در بیمارستان وجود دارد. هواپیمای اورژانس از دیشب در فرودگاه بوده و تا ساعاتی دیگر هم حضور خواهد داشت، ولی نظر به اعزام هیچ کدام به تهران نیست.

صابری بعلاوه در گفت وگوی دیگری اعلام نمود: سطح هوشیاری وزیر مختصری بالاتر اومده و همچنان در ICU بستری است. جای نگرانی وجود ندارد و با گذر زمان بهبودی حاصل خواهد شد. درخصوص جوادی و ستوده دیران کل ورزش و جوانان استان های تهران و آذربایجان شرقی نیز باید عنوان کنم که قطعاً احتیاج به عمل دارند، ولی جای نگرانی وجود ندارد.

وی درباره احتمال عمل جراحی بر روی سجادی گفت: در حال حاضر نظر پزشکان این است که وزیر ورزش احتیاج به جراحی ندارد.

بعلاوه علیرضا پورسلمان رئیس فدراسیون شمشیربازی که یکی از مصدومان این سانحه بود، درباره آخرین شرایط خود گفت: به لحاظ عمومی خوب هستم و همه برای بستری ها دعا می کنیم.

وی درباره این سانحه عنوان نمود: بالگرد در حین نشستن، منطقه نشستن را از دست داد و کنترل از دست خلبان خارج شد. در حد 4، 5 ثانیه چرخش های شدید وجود داشت که صندلی ها و کابین داغان شد. من از ناحیه کتف شکستگی دارم و از ناحیه ریه ها هم دچار مشکل شدم. بعلاوه برای ادامه روند درمانی به یزد منتقل می شوم.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "اعلام آخرین شرایط وزیر ورزش؛ سطح هوشیاری سجادی 8 است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام آخرین شرایط وزیر ورزش؛ سطح هوشیاری سجادی 8 است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید