اعلام آرای نو کمیته شرایط بازیکنان، طرفدار نقره داغ شد

به گزارش وبلاگ سفر به کانادا، کمیته شرایط بازیکنان آرای تازه خود در مورد پرونده های مطروحه بیان کرد.

اعلام آرای نو کمیته شرایط بازیکنان، طرفدار نقره داغ شد

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ سفر به کانادا، به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، با توجه به شکایت آریا صادقی از باشگاه نفت مسجدسلیمان، این باشگاه به پرداخت مبلغ 902 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 19 میلیون و 663 هزار و 600 ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواستار صادر کرد.

*در پی شکایت رضا دهقان از باشگاه آرمان گهر سیرجان، کمیته شرایط نسبت به دعوی خواستار قرار رد صادر کرد.

*در پرونده شکایت، ولی الله گرایلی از باشگاه طرفدار، این باشگاه به پرداخت مبلغ 548 میلیون و 46 هزار و 600 ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 11 میلیون و 947 هزار و 416 ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواستار صادر کرد. بعلاوه کمیته شرایط نسبت به دعوی خواستار به اندازه 211 میلیون و 953 هزار و 400 ریال قرار رد صادر کرد.

*با توجه به شکایت مهرداد بشاگردی از باشگاه طرفدار، این باشگاه به پرداخت 9 میلیارد و 120 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 198 میلیون و 816 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواستار محکوم شد.

*در پی شکایت محمد قاضی نجف آبادی از باشگاه طرفدار، این باشگاه به پرداخت مبلغ 8 میلیارد و 950 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 195 میلیون و 110 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواستار محکوم شد. بعلاوه کمیته شرایط نسبت به دعوی خواستار به اندازه یک میلیارد و 650 میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

*در پرونده شکایت شروین بزرگ از باشگاه نفت آبادان، این باشگاه به پرداخت مبلغ 9 میلیارد و 450 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 206 میلیون و 10 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواستار محکوم شد.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "اعلام آرای نو کمیته شرایط بازیکنان، طرفدار نقره داغ شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام آرای نو کمیته شرایط بازیکنان، طرفدار نقره داغ شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید