اندرویدی ها روی آیفون15 پرومکس را کم کردند!

به گزارش وبلاگ سفر به کانادا، گجت نیوز نوشت: نتایج بنچمارک انتوتو آیفون 15 پرو مکس منتشر شد. iPhone 15 Pro Max یکی از قدرتمندترین گوشی های دنیا است، اما یک اندرویدی آن را شکست می دهد!

اندرویدی ها روی آیفون15 پرومکس را کم کردند!

هنوز زمان زیادی از معرفی گوشی های آیفون 15، 15 پلاس، 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس اپل نگذشته است. ما در پست های متعددی به آنالیز ابعاد مختلف این محصولات پرداختیم، اما حالا نتایج آزمون بنچمارک انتوتو آیفون 15 پرو مکس منتشر شده که نشان می دهد سخت افزار این گوشی چند مرده حلاج است.

نتایج بنچمارک انتوتو آیفون 15 پرو مکس

جدیدترین گوشی پرچمدار اپل با 8 گیگابایت رم، 1 ترابایت حافظه و سیستم عامل ای او اس 17 پیروز به کسب 1،641،883 امتیاز از آزمون های پلتفرم بنچمارک گیری AnTuTu شده است. این درحالیست که نسل قبلی، گوشی آیفون 14 پرو مکس پیروز به کسب 1،474،011 امتیاز از این آزمون شده بود.

گرچه این امتیاز چشمگیری برای یک گوشی موبایل محسوب می گردد، اما همچنان پادشاه این آزمون ها یک گوشی اندرویدی نسبتا گمنام است. گوشی وان پلاس Ace 2 Pro با کسب 1،648،735 امتیاز پیروز شده همچنان بالاتر از اپل به عنوان پادشاه بنچمارک انتوتو قرار بگیرد و این یعنی عملکرد آن بهتر از پرچمدار اپل بوده است.

تا همین چند وقت پیش، گوشی های آیفون با اختلاف امتیازات بالاتری را نسبت به گوشی های اندرویدی کسب می کردند. اما حالا نتایجی که چند وقت اخیر به وسیله گوشی های اندرویدی به دست می آید، نشان می دهد که سایر رقبا پیشتازانه در حال سبقت گرفتن از اپل در زمینه عملکرد موبایل هستند.

با تمام این تفاسیر، شکی نیست که iPhone 15 Pro Max محبوبیت بسیار بیشتری از گوشی وان پلاس دارد و تقریبا تمام کاربران بدون توجه به این بنچمارک ها، ترجیح می دهند گوشی آیفون را انتخاب نمایند.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "اندرویدی ها روی آیفون15 پرومکس را کم کردند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اندرویدی ها روی آیفون15 پرومکس را کم کردند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید