بازسازی رزیدنت اویل 4 برای کنسول های نسل فعلی و کامپیوتر معرفی گردید

به گزارش وبلاگ سفر به کانادا، در حالی که همه ما تقریباً اطمینان داشتیم که کپ کام در حال توسعه بازسازی بازی رزیدنت اویل 4 است اما واقعیتش این است که انتظار نداشتیم که آن را در State of Play اخیر پلی استیشن ببینیم. با این حال، کپ کام در حرکتی غافل گیرانه این بازی را برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/ اس و کامپیوترهای شخصی معرفی کرد.

بازسازی رزیدنت اویل 4 برای کنسول های نسل فعلی و کامپیوتر معرفی گردید

طبق گفته های کپ کام، محتوای مخصوص پلی استیشن وی آر 2 این بازی هم در حال توسعه است. تجربه این بازی در پلی استیشن وی آر 2 نه تنها می تواند وزنه بسیار سنگینی برای این پلتفرم باشد بلکه می تواند حس ترس بازی را هم بیشتر کند. بازسازی رزیدنت اویل 4 قرار است در تاریخ 4 فروردین 1402 (24 مارس 2023) برای کنسول های نسل فعلی و کامپیوترهای شخصی عرضه گردد.

کپ کام در مورد توضیحات اولیه این نسخه اعلام نموده است: رزیدنت اویل 4 در واقع بازسازی همان اثری است که در سال 2005 منتشر شد بود. نسخه بازسازی رزیدنت اویل 4 که قرار است دوباره رزیدنت اویل 4 را در سال 2023 زنده کند، در عین حالی که ماهیت نسخه اصلی را حفظ می نماید، با یاری موتور RE Engine میخواهد یک گیم پلی امروزی، خط داستانی بازسازی شده و گرافیک بهتر و با جزئیات واضح و دقیق تری را ارائه دهد.

کپ کام در ادامه توضیحات نوشته است: رزیدنت اویل 4 با نمای دوربین سوم شخص خود به عنوان اثری که یک استاندارد مهم را به آثار بعدی مجموعه بازی های رزیدنت اویل معرفی کرد، توانست تأثیرگذاری فوق العاده ای در این مجموعه بازی قدیمی گذاشته است که از زمان عرضه ی اولین قسمتش در سال 1996 توانسته بیش از 125 میلیون نسخه فروش کند. این زاویه دید تازه بازیکنان را وارد اکشن و وحشت هایی کرد که قهرمان داستان لئون اس. کندی در طول مأموریت نجات جسورانه اش با آن ها روبرو شد.

بعلاوه کپ کام در سایت پلی استیشن درباره داستان این بازی بیان نموده است: شش سال از فاجعه بیولوژیکی در شهر راکون می گذرد. لئون اس. کندی، یکی از بازماندگان این حادثه، به عنوان مأموری که مستقیماً به رئیس جمهور گزارش می دهد، استخدام شده است. لئون با تجربه چندین ماموریت در سابقه کاری خود، برای نجات دختر ربوده شده رئیس جمهور ایالات متحده فرستاده می گردد. او با دنبال کردن رد دختر رئیس جمهور ایالات متحده به یک روستای منزوی اروپایی می رسد، جایی که او متوجه می گردد مشکل وحشتناکی در رابطه با روستاییان وجود دارد. اینجاست که پرده داستان بالا می رود و او در راه این مأموریت نجات وارد یک ماجرای ترس و بقا طاقت فرسا می گردد. رزیدنت اویل 4 تازهترین بازی ترس و بقا است که در آن زندگی و مرگ با وحشت و کاتارسیس تلاقی می نمایند. این بازی برای عرضه در 24 مارس 2023 برنامه ریزی شده است.

شما می توانید اولین تریلر بازسازی رزیدنت اویل 4 را مشاهده کنید و برخی از تغییرات را ببینید.

منبع: PlayStation Blog

منبع: دیجیکالا مگ

به "بازسازی رزیدنت اویل 4 برای کنسول های نسل فعلی و کامپیوتر معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی رزیدنت اویل 4 برای کنسول های نسل فعلی و کامپیوتر معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید