ببینید؛ تریلر تازه Wo Long: Fallen Dynasty گیم پلی را نشان می دهد

به گزارش وبلاگ سفر به کانادا، استودیوی تیم نینجا (Team Ninja) به تازگی تریلری از بازی نو خود یعنی Wo Long: Fallen Dynasty منتشر نموده که گیم پلی آن را به نمایش می گذارد.

ببینید؛ تریلر تازه Wo Long: Fallen Dynasty گیم پلی را نشان می دهد

این بازی که به وسیله تهیه نمایندگان بازی های بلادبورن و نیوه ساخته می گردد، یک اثر اکشن و فانتزی است که در دوره سه پادشاهی چین جریان دارد. در داستان بازی آمده که زمین به وسیله شیاطین وحشتناکی تسخیر شده و شما به عنوان یک جنگجوی بی نام باید برای بقای خود مبارزه کنید. البته شما علاوه بر موجودات شیطانی با انسان ها نیز مبارزه خواهید کرد.

تریلر تازهی که از بازی منتشر شده، اتمسفر تاریک سه پادشاهی را نشان می دهد و نگاهی به مبارزات بازی مبتنی بر هنرهای رزمی چینی دارد. در حالی که این تریلر حاوی گیم پلی اصلی بازی است، با این حال هنوز چیزهای زیادی در خصوص بازی سولزبورن تازه تیم نینجا وجود دارد که از آن بی خبر هستیم. در واقع به نظر می رسد که این استودیو پس از ساخت دو قسمت از سری Nioh، تصمیم گرفته تا با رفتن به چین، جهت تازهی را آغاز کند.

به همین دلیل، رسانه IGN به تازگی مصاحبه ای با فومیهیکو یاسودا (Fumihiko Yasuda) و ماساکی یاماگیوا (Masaaki Yamagiwa) به عنوان سازندگان بازی انجام داده است تا تفاوت Wo Long با دیگر بازی های این توسعه دهنده تعیین گردد. اولین تفاوتی که این اثر با بازی های قبلی استودیو دارد، دنیا آن است که این بار به جای ژاپن، با الهام از چین ساخته شده است. به نظر می رسد که این دنیا متفاوت، بازی را نسبت به نیوه بسیار متمایز می نماید. یاسودا در این باره گفت:

در حالی که مبارزات نیوه مبتنی بر مهارت های یک نینجا و شمشیرهای سامورایی ها بود، سیستم مبارزه در Wo Long به طور مطلق در خصوص هنرهای رزمی چینی است. یاسودا در این باره اضافه کرد:

فقدان نوار استامینا و مبارزات سریع ما را به یاد بازی Sekiro: Shadows Die Twice از فرام سافتور می اندازد، اما سازندگان بازی بیان می نمایند که این افزایش سرعت در مبارزات برای یک بازی متمرکز بر هنرهای رزمی چینی، طبیعی به نظر می رسد. یاماگیوا می گوید که ضبط حرکات شخصیت به وسیله یک استاد هنرهای رزمی چینی به وسیله موشن کپچر صورت گرفته، اما این حرکات برای مطابقت با اکشن فانتزی بازی تغییراتی پیدا نموده اند.

تریلر تازه، شخصیت اصلی را با طیف گسترده ای از انواع سلاح ها از نیزه گرفته تا شمشیر بلند و شمشیر دوگانه نشان می دهد. به نظر می رسد که طراحی سلاح ها و الگوهای حمله به طور قابل توجهی در مقایسه با مبارزات به نوعی زمینی تر نیوه فرق دارد و حملات هوایی نیز بخش مهمی از گیم پلی هستند. یاماگیوا تایید نموده که بیش از 10 نوع سلاح متنوع در بازی وجود خواهند داشت.

با این حال شاید بتوان گفت که بزرگترین تغییر بازی، وجود سیستم Morale Ranking باشد. در Wo Long، بازیکن و دشمنان او دارای نوعی رتبه هستند. اگر رتبه دشمن در این سیستم از رتبه شما بالاتر باشد، شکست دادن آن ها دشوارتر خواهد بود. بازیکن می تواند با شکست دادن دشمنان مختلف رتبه خود را افزایش دهد، در حالی که شکست خوردن و مردن منجر به پایین آمدن رتبه او می گردد. رتبه بندی دشمنان نیز تحت تاثیر رویارویی آن ها با بازیکن قرار می گیرد. یاماگیوا اعلام کرد که این سیستم، یکی از جنبه های اساسی طراحی مراحل بازی است:

بازی Wo Long: Fallen Dynasty در اوایل سال 2023 میلادی برای کنسول های نسل هشتم و نهمی ایکس باکس، پلی استیشن و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد. این بازی بعلاوه در روز اول انتشار روی سرویس گیم پس قرار خواهد گرفت.

از طرفی کمپانی کوئی تکمو (Koei Tecmo) اعلام نموده است که بازی در نمایشگاه Tokyo Game Show 2022 که از 15 تا 18 سپتامبر (24 تا 27 شهریور) برگزار می گردد، قابل تجربه خواهد بود. این احتمال می رود که نسخه دموی بازی نیز مدت کوتاهی پس از آن در دسترس بازیکنان قرار گیرد. در ادامه می توانید تریلر و تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "ببینید؛ تریلر تازه Wo Long: Fallen Dynasty گیم پلی را نشان می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ تریلر تازه Wo Long: Fallen Dynasty گیم پلی را نشان می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید