ببینید؛ تریلرهای جدیدی از Wo Long: Fallen Dynasty از گیم پلی و داستان بازی می گویند

به گزارش وبلاگ سفر به کانادا، استودیوی تیم نینجا (Team Ninja) به تازگی تریلرهای جدیدی را از بازی Wo Long: Fallen Dynasty با تمرکز بر داستان و گیم پلی منتشر نموده است.

ببینید؛ تریلرهای جدیدی از Wo Long: Fallen Dynasty از گیم پلی و داستان بازی می گویند

بازی های سبک سولزلایک در امسال بسیار امیدوارنماینده هستند و Wo Long: Fallen Dynasty یکی از بهترین بازی های این سبک به نظر می رسد. این بازی اولین آی پی نو استودیوی تیم نینجا از زمان Nioh در سال 2017 است و در دوره سه پادشاهی، دوره ای نمادین از تاریخ چین، اتفاق می افتد. در این بازی درون سرزمینی که به وسیله هرج و مرج ویران شده، بازیکنان با ترکیبی از وقایع تاریخی مهم با محیطی فراطبیعی با الهام از اسطوره شناسی چین روبرو خواهند شد.

به تازگی دو تریلر نو از بازی منتشر شده که یکی از آن ها به گیم پلی و دیگری به داستان پرداخته است. چیزهای زیادی برای آنالیز در تریلر 10 دقیقه ای گیم پلی وجود دارد. منظره ها زیبا و سرسبز با بعضی از دشمنان خطرناک که حملات سریع و کشنده ای دارند، کاملا در تضاد است. این تریلر بعلاوه بعضی از عناصر اکتشاف و پلتفرمینگ را به نمایش می گذارد. از طرفی تعداد انگشت شماری سلاح به نمایش گذاشته شده که از بین آن ها می توان به یک عصا، یک شمشیر دوگانه و خنجر اشاره نمود. در نهایت به نظر می رسد که بعضی از حملات مبتنی بر جادو وجود داشته باشد.

در تریلر داستانی، داستان با لحنی حماسی، تاریک و اکشن نمایش داده می گردد. در این ویدیو، بازیکنان می توانند صحنه هایی از مبارزات هیجان انگیز و چند لحظه احساسی را بین شخصیت ها مشاهده نمایند. بعلاوه اطلاعات بیشتری در خصوص شخصیت اصلی به عنوان یک سرباز بی نام و نشان، معین می گردد که به نظر با توطئه ای در اطراف یک اکسیر با قدرت های مرموز روبرو است.

این سرباز با هیولاها، شیاطین و جنگ سالاران مشهور تاریخ چین از جمله لیو بی (Liu Bei)، سائو سائو (Cao Cao) و سون جیان (Sun Jian) روبرو خواهد شد. لازم به ذکر است که برای ایجاد لحنی سینمایی در بازی، صحنه های مبارزه و کات سین های Wo Long: Fallen Dynasty به وسیله کنجی تانیگاکی، کارگردان سری فیلم های اکشن Rurouni Kenshin، نظارت می گردد.

در میان بسیاری از بازی های سولزلایک که اخیرا منتشر شده اند، به نظر می رسد که اثر نو تیم نینجا حرف های زیادی برای گفتن دارد. Wo Long با داشتن مبارزات سریع و صحنه های زیبای سه پادشاهی در بیشتر مواقع خطی به نظر می رسد، اما ظاهرا بسیاری اسرار پنهان در مسیر برای کشف وجود خواهد داشت.

بازی Wo Long: Fallen Dynasty در تاریخ 3 مارس 2023 (12 اسفند 1401) برای کنسول های نسل هشتم و نهمی ایکس باکس، پلی استیشن و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد. این اثر بعلاوه در روز عرضه روی سرویس گیم پس قرار خواهد گرفت. در ادامه می توانید تریلرهای منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

کنسول بازی سونی مدل Playstation 5 ظرفیت 825 گیگابایت

28,695,000 تومان

مشاهده و خرید

کنسول بازی مایکروسافت مدل XBOX SERIES S ظرفیت 512 گیگابایت

13,163,400 تومان

مشاهده و خرید

بازی فیفا 23 مخصوص PS5

2,100,000

تومان

بازی FIFA 23 مخصوص PS4

1,749,470

تومان

خرید بازی کنسول

مشاهده همهمنبع: دیجیکالا مگ

به "ببینید؛ تریلرهای جدیدی از Wo Long: Fallen Dynasty از گیم پلی و داستان بازی می گویند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ تریلرهای جدیدی از Wo Long: Fallen Dynasty از گیم پلی و داستان بازی می گویند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید