باغ انگلیسی یکی از جاذبه های گردشگری مونیخ به شمار می رود

به گزارش وبلاگ سفر به کانادا، جاذبه ها/ براساس آخرین خبر و گزارش های بدست آمده، باغ انگلیسی یکی از جاذبه های گردشگری مونیخ به شمار می رود.

باغ انگلیسی یکی از جاذبه های گردشگری مونیخ به شمار می رود

باغ انگلیسی مونیخ (Englischer Garten) نه تنها بزرگترین بلکه یکی از زیباترین پارکهای شهری آلمان است که در مرکز شهر نهاده شده است. این پارک در ابتدا پارک تئودورها (Theodors Park) نامگذاری شده بود اما دیری نگذشت که با نام توصیفی باغ انگلیسی شناخته شد. باغ انگلیسی (English garden) سبکی از باغ منظر است که سعی در ارائه چشم اندازی ایده آل از طبیعت دارد. این سبک در اوایل قرن هجدهم و در انگلستان ظهور کرد و در سراسر اروپا رواج یافت و جایگزین باغ سازی متقارن فرانسوی (Jardin à la française) به عنوان سبک اصلی باغ سازی اروپا شد.

باغ انگلیسی مونیخ مساحتی 370 هکتاری را از مرکز شهر مونیخ تا شمال شرقی آن پوشش می دهد. گیاهان و درختانی که بطور طبیعی و مرتب کنار هم قرار دارند، منظره ها فصلی متنوعی را پدید آورده اند و حضور جویبارهای پر پیچ و خم به طول 9 کیلومتر و دریاچه ای مصنوعی، چشم اندازی طبیعی و بی نظیر را رقم می زند. این باغ در سال 1785 و به عنوان یک باغ نظامی طراحی شد و در بهار سال 1792 و به صورت رسمی پارکی عمومی اعلام شد و در دسترس عموم نهاده شد.

78 کیلومتر طول گذر عابر پیاده و مسیرهای اسب سواری این باغ است که مردم محلی و بازدید کنندگان زیادی را برای بازدید، پیاده روی و دوچرخه سواری جذب می نماید. بعلاوه، این باغ مکانی دلپذیر برای گرفتن حمام آفتاب و رفتن به پیک نیک است. در این باغ جاذبه های متنوع دیگری را نیز می یابید از جمله خانه چای ژاپنی (Japanese teahouse) که در آن مراسم چای انجام می گردد یا برج چینی که می توانید سفارش نوشیدنی یا خوراک دهید. بعلاوه، در قسمتی از مسیر آبی مصنوعی باغ، امکان موج سواری نیز فراهم است.

منبع: همگردی

به "باغ انگلیسی یکی از جاذبه های گردشگری مونیخ به شمار می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باغ انگلیسی یکی از جاذبه های گردشگری مونیخ به شمار می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید