توجه به ظرفیت روستاها، گردشگری سرعین را از حالت تک بعدی خارج نموده است

به گزارش وبلاگ سفر به کانادا، نماینده مردم شهرستان های اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: توجه به گردشگری روستایی و راهنمایی گردشگران به روستاهای اطراف با ایجاد زیرساخت های لازم در این منطقه ها، گردشگری سرعین را از حالت تک بعدی خارج نموده است.

توجه به ظرفیت روستاها، گردشگری سرعین را از حالت تک بعدی خارج نموده است

به گزارش وبلاگ سفر به کانادا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل، علی نیکزاد روز یکم شهریورماه در ملاقات با مدیرکل استان و آنالیز مسائل طرح های سرمایه گذاری در سرعین اظهار کرد: گردشگری یکی از مهم ترین محورهای توسعه استان مشخص شده و در این زمینه شاهد اقدامات مناسبی هستیم که انتظار می رود این اقدامات تداوم و افزایش پیدا کند.

او با اشاره به نقش گردشگری در توسعه و رونق شهرستان سرعین بیان نمود: توجه به گردشگری روستایی در این شهرستان باید مد نظر قرار گیرد تا ترافیک گردشگران در هسته مرکزی شهر سرعین کاهش یافته و به سمت روستاهای منطقه و منطقه ها اطراف راهنمایی گردد.

نماینده مردم شهرستان های اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در روستاهای سرعین در راستای توسعه زیرساخت های گردشگری به وسیله اداره کل استان اضافه کرد: این اقدامات سبب شده تا توزیع گردشگران در سطح شهرستان سرعین به شکل متوازن انجام گردد.

او ماندگاری بیشتر گردشگران در سرعین، توزیع متوازن گردشگران و افزایش قدرت رقابت سرعین با دیگر منطقه ها را از دستاوردهای مهم این منطقه در سال های اخیر دانست.

پیگیری جبران خسارات واردشده به تأسیسات گردشگری در سطح استانی و ملی

نادر فلاحی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اردبیل هم در این ملاقات اظهار کرد: با شیوع ویروس کرونا بیشترین خسارت به بخش گردشگری وارد شد که برای جبران خسارت ها پیگیری های لازم در سطح ملی و استانی صورت گرفته است.

او حل مسائل سرمایه گذاران در بخش گردشگری و جبران بخشی از خسارات آن ها را از اولویت های مهم این اداره کل دانست و اضافه کرد: برای حمایت از این افراد دولت تسهیلات حمایتی در نظر گرفته که انتظار می رود سرمایه گذاران اقدامات لازم برای دریافت این تسهیلات را انجام دهند.

منبع: میراث آریا

به "توجه به ظرفیت روستاها، گردشگری سرعین را از حالت تک بعدی خارج نموده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توجه به ظرفیت روستاها، گردشگری سرعین را از حالت تک بعدی خارج نموده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید